اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوانان دورودی در اعتراض به تغییر نام تیم گهر تجمع کردند

خبرگزاری فارس: تعدادی از جوانان دورودی در اعتراض به تغییر نام تیم گهر دورود به استیل آذین با حمل پلاکاردهایی، تجمع کردند.

جوانان دورودی در اعتراض به تغییر نام تیم گهر تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، برای نخستین‌ بار در تاریخ لرستان یک تیم از این استان توانسته در لیگ برتر حضور یابد، اما به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها و همچنین عدم حمایت مسئولان شهرداری دورود، نام تیم گهر شهرداری دورود به «استیل آذین زاگرس» تغییر یافت.

این امر در حالی به وقوع پیوست که آرزوی دیرینه مردم لرستان مبنی بر حضور در سطح اول فوتبال کشور پس از مدت مدیدی به واقعیت پیوسته و باعث شور و نشاط در میان جوانان این استان شد.

جوانان شهرستان دورود ظهر امروز در اعتراض به واگذاری سهام این باشگاه به استیل آذین و تغییر نام آن با حمل پلاکاردهایی از مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود راهپیمایی کرده و تا مقابل فرمانداری با دادن شعارهایی نظیر «گهر تیم دورود است، باید در دورود بماند»، «مسئولان حمایت حمایت» خواستار جلوگیری مسئولان از این عمل شدند.

بر پایه این گزارش در این تجمع حدود 150 نفر حضور داشتند که با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون لزوم حمایت مسئولان و همچنین اعتراض به تغییر مدیریت و نام باشگاه گهر زاگرس، مسیر اداره مذکور تا فرمانداری را راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول