اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شرق تهران

مانور دانش‌‏آموزی آمادگی مقابل زلزله برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان دماوند گفت: مانور بزرگ دانش‌‏آموزی آمادگی مقابل زلزله فردا در شرق استان تهران و شهر جدید پردیس برگزار می‏شود.

مانور دانش‌‏آموزی آمادگی مقابل زلزله برگزار می‏شود

محمدرضا قادی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این روزها به عنوان هفته کاهش بلایای طبیعی نام گرفته است.

وی ادامه داد: از این رو باید فرهنگ خودامدادی را در میان اقشار مختلف جامعه به‏ ویژه نسل جوان اشاعه داد.

قادی اضافه کرد: نوجوانان بهترین قشری هستند که می‏توانند با توجه به اذهان آماده خود، به فراگیری امور مختلف از جمله مقدمات امداد و نجات بپردازند.

مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان دماوند افزود: دانش‌‏آموزان آموزش‌‏دیده را باید به نوعی نماینده حوزه امداد و نجات در میان سایر اقشار جامعه به‏ شمار آورد.

وی ادامه داد: همچنین از آنجایی که بخش عمده‏ای از اوقات روزانه دانش‏‌آموزان در محیط مدارس سپری می‏شود، آمادگی برابر زمین‏‌لرزه در چنین ساعاتی برای این قشر امری ضروری است.

قادی اضافه کرد: بدین ترتیب و بر اساس تصمیمات مسئولان امر مقرر شد تا در راستای آمادگی دانش‏‌آموزان مدارس حوزه شرق استان تهران مقابل زمین‏‌لرزه‌‏های احتمالی مانورهای امداد و نجات برگزار شود.

مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان دماوند افزود: در حین برپایی این مانور، دانش‏‌آموزان نحوه برخورد با پدیده طبیعی زمین‌‏لرزه را به اتفاق سایر هم‏کلاسی‏ها و اولیای مدارس خود فرا می‏گیرند.

وی ادامه داد: این مانور روز چهارشنبه در یکی از مدارس فاز چهار پردیس با هماهنگی شهرداری، شورای اسلامی و مرکز آتش‏نشانی این شهر برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول