اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

1100 تاکسی در ملایر خدمات‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 100 تاکسی در ملایر گفت: رانندگان تاکسی نماد الگو و فرهنگ خاص در هر شهر هستند.

1100 تاکسی در ملایر خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از فرزندان نمونه تاکسی‌داران شهرستان ملایر رانندگان تاکسی‌ها را یکی از اقشار زحمتکش جامعه در خدمت‌رسانی به مردم و کشور خواند و اظهار داشت: رانندگان از همه اقشار بیشتر با مردم سروکار داشته و در این راستا به عنوان امین مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی و ... هستند.

وی رانندگان تاکسی را یاری‌کننده دستگاه‌های اجرایی شهر در نظم و امنیت برشمرد و افزود: رانندگان در هر شهر به عنوان الگو و نماد فرهنگ خاص آن شهر بوده و شاید در طول روز بارها مورد بی‌مهری مردم قرار گیرند، اما با صبر و سختکوشی در خدمت‌رسانی به مردم ثابت‌قدم هستند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر از وجود بیش از یک‌ هزار و 100 تاکسی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد تاکسی به طور میانگین روزانه بیش از 30 هزار مسافر را در میادین و خیابان‌های شهر جابجا می‌کنند.

در ادامه شهردار ملایر نیز ضمن قدردانی از زحمات تاکسی‌داران در ملایر عنوان داشت: تاکسی‌داران در توسعه صنعت گردشگری در هر شهر نقش بسزایی داشته و در ایجاد و توسعه ساختار فرهنگی هر شهرستان مؤثر هستند.

علیرضا امامی با اشاره به اینکه شهرداری ملایر با همکاری شورای شهر و سازمان تاکسیرانی در راستای خدمت به تاکسی‌داران و آسایش مردم، تعریض خیابان‌های اصلی شهر را در حال اجرا دارد، گفت: در این راستا تاکنون بیشتر مغازه‌های طرح تعریض خریداری شده و به محوطه خیابان‌های اصلی شهر اضافه شده است.

وی یادآور شد: مابقی مغازه‌ها و مکان‌های طرح تعریض نیز در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری بیشتر مغازه‌داران بتوانیم محوطه خیابان‌های اصلی شهر را اضافه کنیم و بار ترافیکی خیابان‌های شهر ملایر را کاهش دهیم.

شهردار ملایر اجرای طرح چراغ‌های راهنما را در ملایر رضایت‌بخش برشمرد و گفت: در این زمینه با نصب چراغ‌های راهنما در میادین و نقاط اصلی شهر بار ترافیکی کم شده و مردم با آسایش و امنیت بیشتری در خیابان‌های شهر تردد دارند.

رئیس پلیس راهور ملایر نیز اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان را یک مؤلفه قانونمند برشمرد و گفت: با اجرای قوانین و دستورات پلیس می‌توان فرهنگ رعایت قانون را در جامعه نهادینه کرد و در این راستا تخلفات نیز به حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

رضا خالوندی اظهار داشت: تاکسیرانی به عنوان نمادی از مجریان قانون در بخش حمل و نقل نقش بزرگی در قانونمندی رانندگان دارد و باید با انجام آموزش‌های لازم در راستای نهادینه کردن قانون رانندگان تاکسی را توجیه کند.

وی با اشاره به اینکه طی بازرسی‌های بازرسان از شهرستان ملایر در ارزیابی‌های به عمل آمده از تاکسیرانی و تاکسی‌داران سطح شهر ملایر در رعایت قوانین، نتایج ارزیابی‌ها را مثبت عنوان کرد و گفت: رعایت قوانین باعث کم شدن هزینه‌ها و ایجاد آرامش و امنیت رانندگان و مردم در شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر نیز به خدمات انجام شده طی شش ماهه نخست سال جاری در این سازمان اشاره کرد و افزود: پیگیری ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده و تبدیل آنها به احسن، راه‌اندازی تاکسی ویژه راه‌آهن و تجهیز سرویس مدارس و... از جمله این اقدامات بوده است.

علی مسیبی با بیان اینکه تیم گشت‌زنی سازمان تاکسیرانی ملایر همه روزه در سطح شهر مشغول فعالیت بوده و تخلفات را کنترل و نظارت بر امور را بر عهده دارد، گفت: سازمان تاکسیرانی ملایر در راستای رفع مشکلات تاکسی‌داران آماده هر نوع خدمات‌رسانی است.

وی برنامه تقدیر فرزندان ممتاز و نمونه تاکسی‌داران را یک حرکت بزرگ فرهنگی در بین این قشر برشمرد و گفت: همه رانندگان و خانواده‌های آنان برای ما نمونه هستند و تا جایی که قانون به ما اجازه دهد در خدمت‌رسانی به این قشر کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان نیز از 194 نفر از فرزندان تاکسی‌داران ملایر که به عنوان دانش‌آموز و دانشجوی نمونه شناخته شده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول