اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان:

منطقه مهربان فاقد هرگونه اردوگاه فرهنگی و دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم متاسفانه در منطقه مهربان اردوگاه فرهنگی و دانش‌آموزی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی وجود ندارد.

منطقه مهربان فاقد هرگونه اردوگاه فرهنگی و دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، رضا خورشیدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه مهربان که در سالن کنفرانس بخشداری مهربان تشکیل شد، در سخنانی به نبود وضوخانه مستقل همچنین آب گرم در مدارس با توجه به موقعیت سردسیری منطقه اشاره و اظهار کرد: نمازخانه‌های مدارس فاقد هرگونه امکانات فرش است و دانش‌آموزان بیشتر روی موکت نماز می‌خوانند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان، به نبود هرگونه اردوگاه فرهنگی دانش‌آموزی در منطقه اشاره کرد و افزود: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم متاسفانه در منطقه مهربان اردوگاه فرهنگی و دانش‌آموزی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی وجود ندارد.

خورشیدی در ادامه به فضاهای ورزشی اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان اشاره و اظهار کرد: آموزش و پرورش منطقه مهربان دارای دو سالن ورزشی در دبیرستان الزهرا(س) و دبیرستان شهید رجایی است که عدم وجود نیروی انسانی، نیروی خدماتی، عدم اعتبار سالانه، خرابی بالابر و مستقل نبودن برق، گاز، آب و تلفن از جمله مشکلات سالن ورزشی دبیرستان الزهرا(س) است.

وی تاکید کرد: ضمن آنکه ایمن نبودن دیوارهای سالن به کائوچو و عدم وجود نیروی انسانی و نیروی خدماتی از مشکلات سالن ورزشی دبیرستان شهید رجایی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان، سرانه فضای ورزشی برای هر دانش‌آموز در منطقه مهربان را 21 سانتی‌متر اعلام کرد و با اشاره به طرح‌های مصوب شده ورزشی برای دانش‌آموزان ابتدایی اظهار کرد: امکانات لازم برای اجرای طرح‌ها وجود ندارد، به طوری که برای هر دانش‌آموز در سال گذشته برای شنا دو هزار و 500 ریال داده بودند در حالی که هزینه صورت گرفته دو برابر مبلغ داده شده بود.

خورشیدی، نبود و کمبود روحانی برای اقامه نماز جماعات در مدارس را از دیگر مسائل و مشکلات در زمینه پرورشی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تنها پنج روحانی در مدارس منطقه مهربان اقامه نماز جماعت را بر عهده دارند و در دیگر مدارس نبود روحانی باعث شده است تا در اقامه نماز جماعت مشکل پیش آید.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول