اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

کشف 80 درصد سرقت‌ها در راور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: کشف 80 درصد سرقت‌ها و کاهش وقوع آن و کاهش 86 درصدی تصادفات فوتی از مهم‌ترین دستاوردهای فرماندهی انتظامی شهرستان راور است.

کشف 80 درصد سرقت‌ها در راور

عباس مهربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: طی یک سال گذشته با تلاش مأموران انتظامی شهرستان راور دستاوردهای مطلوبی را در حوزه ارتقای امنیت شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کشف 80 درصد سرقت‌ها و کاهش وقوع آن و کاهش 86 درصدی تصادفات فوتی از مهم‌ترین دستاوردهای فرماندهی انتظامی شهرستان راور است.

فرمانده انتظامی راور با اشاره به برقراری هزار و 216 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: رسیدگی به 900 فقره پرونده قضایی در تمام جرایم، افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر، صدور 610 فقره گذرنامه و 300 پروانه کسب از حمله اقدامات این فرماندهی طی یک سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه امنیت حاصل یک فعالیت جمعی است و همه افراد جامعه در ایجاد آن نقش دارند، عنوان کرد: افراد یک جامعه به عنوان سرمایه‌های اجتماعی، پشتوانه مفیدی برای تحقق امنیت محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی راور افزود: در حالی که سرمایه‌های مادی به دارایی‌های مادی و سرمایه‌های انسانی به ویژگی استعدادهای افراد اشاره دارد، سرمایه اجتماعی در ارتباط افراد با یکدیگر و روحیه همکاری و اعتماد متقابل میان آنها به وجود می‌آید.

مهربخش اظهار داشت: از منظر توسعه پایدار سرمایه اجتماعی در کنار سایر سرمایه‌ها بخشی تفکیک‌ناپذیر از مجموعه ثروت هر ملت است که توسعه جوامع را در پی دارد.

مهربخش مشارکت تمام افراد جامعه را در ایجاد نظم و امنیت خواستار شد و اظهار داشت: نبود امنیت موجب از بین رفتن دستاوردهای جامعه و تحقق نیافتن پیشرفت می‌شود.

وی منشأ بسیاری از جرایم از قبیل اختلافات خانوادگی و سرقت‌ها را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: بیشتر کشفیات در سطح شهرستان راور مربوط به مواد مخدر است.

مهربخش نقش خانواده ها را در آموزش فرزندان و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر مهم دانست و از مردم خواست پلیس را در مبارزه با آفت‌های اجتماعی و برقراری امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول