اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهار خبر داد

کاهش 32 درصدی سرقت در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تلاش پلیس برای تأمین امنیت، از کاهش 32 درصدی سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

کاهش 32 درصدی سرقت در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا زارعی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان بهار اظهار داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، سرمایه اجتماعی اساس اقتدار پلیس است و امروز مردم باید همراه پلیس باشند تا بتوانیم 950 مأموریت محوله را با موفقیت انجام دهیم.

وی گفت: در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات افزایش چشمگیری داشته که در کشفیات تجهیزات ماهواره‌ای 80 درصد، مواد مخدر 44 درصد، انواع کالای قاچاق 45 درصد و سیگار 56 درصد افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه شش درصد توقیف موتورسیکلت افزایش داشته است، ابراز داشت: در زمینه توزیع‌کننده مواد مخدر و قاچاقچی نیز 31 درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بازدید از صنوف 22 درصد افزایش داشته است، از کاهش 32 درصدی سرقت در سطح شهرستان بهار خبر داد.

امام جمعه بهار نیز قدرت، عزت، و محبت را رمز موفقیت نیروی انتظامی دانست و ابراز داشت: اگر امنیت نباشد تمام مسائل کشور و روال زندگی مردم با مشکل مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: دیانت، اقتدار، هوشیاری، عزت، رحمت و مهربانی از ویژگی‌های نیروی انتظامی و عامل محبوبیت آن در بین مردم است.

در پایان به 45 نفر از کارکنان ساعی و نمونه خانواده شهدا، بازنشستگان، ایثارگران نیروی انتظامی شهرستان بهار هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول