اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در آذربایجان‌شرقی صفر است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در شش ماهه امسال هیچ گزارشی در خصوص سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی نداشته‌ایم.

سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در آذربایجان‌شرقی صفر است

 قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در استان در شش ماهه نخست سال‌جاری را 12.5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در این ارتباط 206 نفر قاچاقچی دستگیر شده و 42 دستگاه خودرو توقیف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی در تشریح میزان جرایم نیز گفت: 75 درصد جرایم مربوطه به تبریز و 30 درصد نیز مربوط به سایر شهرهای استان است که 72.5 درصد جرایم استان کشف شده که میزان کشفیات استان نسبت به شش ماهه گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در تبریز با کاهش 33 درصدی در جرایم خشن روبه‌رو بودیم که این امر نشانگر امنیت و اعتقادات مردم منطقه آذربایجان است.

مداحی با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال هیچ گزارشی در خصوص سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی نداشتیم، افزود: استان آذربایجان‌شرقی در مجموع جرایم در سطح کلانشهرها در رده هفتم قرار دارد و این امر نشانگر ارتقای احساس امنیت و کاهش جرایم در استان است.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 129 باند سرقت در استان متلاشی شده که در این ارتباط 384 نفر از اعضای این باندها دستگیر و هزار و 213 فقره انواع سرقت توسط این باندها کشف شده است.

مداحی افزود: مابقی سرقت‌ها توسط سارقان انفرادی به وقوع پیوسته که اکثراً کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی صاحبان خودروها سرقت خودرو یا اموال داخل آن به میزان قابل توجهی در استان افزایش یافته است.

مداحی افزود: در این زمینه خودرو پراید به ویژه مدل‌های قدیمی با 56 درصد و خودرو پیکان با 22 درصد و 22 درصد دیگر ‌خودروهای سرقتی بودند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 94 درصد سرقت خودروها و 87 درصد سرقت داخل خودروها کشف شده است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول