اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان:

عاملان ‌68 درصد سرقت‌های لرستان شناسایی ‌می‌شو‌د

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در مجموع بیش از 68 درصد عاملان سرقت‌های انجام شده در سطح این استان توسط نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر می‌شوند.

عاملان ‌68 درصد سرقت‌های لرستان شناسایی ‌می‌شو‌د

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی لرستان، سردار کاظم علیزاده در تشریح اقدامات پنج ماهه نخست امسال پلیس استان، گفت: با اجرای طرح‌های مختلف انضباطی و همکاری خوب مردم 68 درصد از سرقت‌های خرد لوازم داخل خودرو، جیب بری، کیف قاپی و محموله‌های خودرویی در این استان کشف شده است.

وی آمار کشف سرقت منزل، مغازه، اماکن، احشام، اتومبیل و موتورسیکلت طی سال جاری در لرستان را 56 درصد عنوان کرد و از افزایش 62 درصدی کشف سرقت خودرو و 42 درصدی موتورسیکلت در این مدت خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: سرقت از اماکن دولتی، جیب بری، خودکشی، جعل اسکناس و اوراق بهادار، کلاهبرداری، زورگیری، چاقوکشی و قمه کشی نیز در سطح لرستان بین 28 تا 67 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی سرقت به عنف درسطح استان افزود: در مبارزه با مواد مخدر لرستان 18 درصد افزایش کشفیات را در سال جاری داشته است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول