اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

تجهیزات بیمارستان شهید رجایی گچساران استاندارد نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بیمارستان شهید رجایی تنها بیمارستان این شهرستان 91 هزار نفری است، گفت: برخی تجهیزات بیمارستان شهید رجایی به روز و استاندارد نیست.

تجهیزات بیمارستان شهید رجایی گچساران استاندارد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در بازدیدی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان شبکه بهداشت و درمان گچساران از بیمارستان شهید رجایی این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: بیمارستان شهید رجایی دارای ساختمانی قدیمی بوده و با وجود مشکلاتی که دارد جوابگوی نیاز مردم این شهرستان 91 هزار نفری نیست.

ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران

وی ابراز داشت: وضعیت فضای فیزیکی، تأسیسات، امکانات و تجهیزات این بیمارستان متناسب با نیاز این شهرستان نیست.

شفیعی با اشاره به نیاز گچساران برای توسعه فضای درمانی بیان داشت: باید در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکلات این بیمارستان چاره‌اندیشی کرد.

فرماندار گچساران در بازدید از بخش‌های مختلف آی.‌سی.‌یو، جراحی، اتاق عمل و دیگر بخش‌های این بیمارستان تصریح کرد: سی.‌تی.‌اسکن بیمارستان خراب است و امکانات رادیولوژی و اتاق عمل به روز و استاندارد نیست.

فرماندار گچساران گفت: بیماران اورژانسی در شهرستان به علت نبود دستگاه سی.‌تی.‌اسکن به سایر شهرهای همجوار اعزام می‌شوند.

شفیعی افزود: ادامه این روند علاوه بر خطر تهدید سلامتی افراد هزینه‌های مالی زیادی را نیز بر مردم تحمیل می‌کند.

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان شهید رجایی خواست تا در اسرع وقت نسبت به تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان شهید رجایی اقدام کرده تا مردم از بابت درمان بیماران خود در شهرستان دغدغه نداشته باشند.

شفیعی با انتقاد از روند اجرای پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران بیان داشت: تسریع در ساخت بیمارستان 96 تختخوابی ضروری است.

فرماندار گچساران با اشاره به پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 96 تختخوابی تصریح کرد: باید تا بهره‌برداری از این بیمارستان برای رفاه و سلامت مردم، بیمارستان شهید رجایی به امکانات روز مجهز شود.

اختصاص اعتبار برای راه‌اندازی مرکز سی.‌تی.‌اسکن گچساران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید بر لزوم تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان تاکید کرد.

حسام‌الدین نبوی‌زاده به مسئولان شهرستان وعده داد بخشی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید رجایی گچساران را تأمین کند.

وی بیان داشت: با اختصاص اعتباری مرکز سی‌.تی‌.اسکن این بیمارستان که به علت خرابی هم‌اکنون فعالیت آن راکد است در آینده نزدیک مشکلاتش برطرف و این مرکز فعال خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول