اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر:

بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی استان بوشهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در هفته کاهش بلایای طبیعی، بیمارستان 50 تختخوابی صحرایی استان بوشهر راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی استان بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر هادی مقصودی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور امداد و نجات در بوشهر اظهار داشت: در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی آماده خدمت‌رسانی به مردم این استان هستیم.

وی یادآور شد: برگزاری این مانور نشان داد که نیروهای واکنش سریع امداد نجات از آمادگی و امکانات خوبی در مواقع بروز حوادث برخوردار هستند.

مقصودی اضافه کرد: ساخت و سازهای ایمنی تحت بازرسی سازمان‌های نظارتی در استان بوشهر انجام شده است که در مواقع بحرانی آمادگی مقابله با حوادث طبیعی را دارد ولی مردم این استان باید آمادگی برخورد با حوادث طبیعی را داشته باشند تا کم‌ترین خسارت جانی و مالی را متحمل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: نقش هماهنگی و برنامه‌ریزی برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحران‌ها بر عهده این اداره کل است.

وی افزود: در مواقع بروز حوادث این دستگاه‌ها فوری فراخوانده می‌شوند و با استفاده از ابزارها و مکانیزم‌هایی که در اختیار دارند برای برطرف کردن زیان‌ها وارد عمل می‌‌شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر نیز گفت: در این مانور با فراخوانی سه روزه نیروهای واکنش سریع 160 نفر در قالب دو گروه به همراه تجهیزات امدادی چگونگی رویارویی با حوادث احتمالی را در قالب یک مانور شهری تمرین کردند.

عبدالرحیم دادجو افزود: در این مانور شهری هر یک از گروه‌ها، وظایف پیش‌بینی شده را در مراحل مختلف عملیاتی کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به تشکیل مرکز مدیریت حوادث در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای، تیم‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول