اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیران

بیمارستان تامین اجتماعی در لارستان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان ‌هزار تختخوابی تامین اجتماعی در لارستان توسط خیران خبر داد.

بیمارستان تامین اجتماعی در لارستان احداث می‌شود

جمشید جعفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: شهرستان‌های وسیع لارستان، خنج و گراش فاقد بیمارستان تامین اجتماعی هستند و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از کارگران و سایر اقشار دچار مشکل شوند.

وی افزود: در مورد تاسیس این بیمارستان در شهر لار موافقت وزیر بهداشت، رئیس سازمان تامین اجتماعی و رئیس هیئت مدیره این سازمان گرفته شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: موضوع تاسیس بیمارستان در لارستان ظرف چند روز آینده در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده و به تصویب می‌رسد.

جعفرپور ادامه داد: هزینه ساخت این بیمارستان هزار تختخوابی که در استان فارس نمونه است به همت خیران شهرستان لارستان تامین و پرداخت می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در پایان با قدردانی از نیکوکاران این منطقه گفت: اعتبار ساخت این بیمارستان از سوی وراث مرحوم جهانگیری لاری و بنیاد خیریه هاشمی‌زاده لاری تامین و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول