اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان رضوی خبر داد

انجام موفق نخستین الکترودگذاری در بیمارستان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان رضوی گفت: در حدود سه هفته پیش نخستین الکترودگذاری در منطقه خاورمیانه در بیمارستان رضوی مشهد انجام شد که با موفقیت کامل همراه بود.

انجام موفق نخستین الکترودگذاری در بیمارستان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید عبدالحسینی در حاشیه نخستین کنگره بین‌المللی اضطراب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه اضطراب است و نیاز است که یک بررسی‌های علمی در ارتباط با علل اضطراب که در حال حاضر تمام افراد را درگیر کرده است انجام شود و همچنین برای روش‌های درمانی آن تبادل نظر صورت گیرد.

عبدالحسینی با اشاره به نخستین کنگره بین‌المللی اضطراب در مشهد، خاطر نشان کرد: حدود 210 مقاله و پوستر تایید شده و 25 سخنران خارجی در این کنگره شرکت می‌کنند و در کنار کنگره کارگاه‌های خوبی مانند هنر و اضطراب، سینما و اضطراب و قرآن و سینما نیز برگزار می‌شود که امیدواریم یک نتیجه علمی خوبی را در پایان برای حل مشکل اضطراب پیدا کرد.

وی در ارتباط با سیاست‌های بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: سیاستگذاری‌های بیمارستان سیاست‌گذاری تولیت آستان قدس رضوی است که همیشه در راستای سیاست‌های رهبر معظم انقلاب است و براساس پایه‌های علمی و پژوهشی در زمینه راهکارهای منطقی برای مشکلات است.

رئیس بیمارستان رضوی اظهار کرد: بیشتر بحث ما در مورد مسائل پزشکی مانند رشته‌های مختلف جراحی قلب، مغز و اعصاب، داخلی قلب و مسائلی که جامعه با آن درگیر است می‌باشد و برگزاری کنگره اضطراب نیز در همین راستا بوده است.

عبدالحسینی با اشاره به موفقیت‌های بخش مغز و اعصاب بیمارستان رضوی گفت: در حدود سه هفته پیش نخستین الکترودگذاری در منطقه خاورمیانه در بیمارستان انجام شد که با موفقیت کامل همراه بود و در حال حاضر این امر را به صورت فراگیر انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به آمار پذیرش بیمارستان فوق تخصصی رضوی اظهار کرد: آمار پذیرش بیمارستان به گونه‌ای بوده است که با مشکل کمبود جا روبه‌رو شده‌ایم و به همین خاطر بیمارستان جدید تاسیس می‌شود.

رئیس بیمارستان رضوی افزود: در رشته‌های IVF و نازایی بیمارستان به خوبی کار می‌کند و با راه‌اندازی بیمارستان جدید برخی از رشته‌های دیگر نیز در آن فعال می شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول