اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن کروات تیم واترپلو فولاد ماهان:

تیم ماهان در تمام پست‌ها بازیکنان سرشناسی را در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن کروات تیم واترپلو فولاد ماهان گفت: تیم ماهان با در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس در تمام پست‌ها می‌تواند با انجام بازی‌های تماشایی حرف نخست را در لیگ برتر واترپلو ایران بزند.

تیم ماهان در تمام پست‌ها بازیکنان سرشناسی را در اختیار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هروج سنتیک بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم واترپلوی فولاد ماهان با انجام تمرینات مداوم و منظم زیر نظر کادر فنی آمادگی کاملی را برای دیدارهای لیگ برتر پیدا کرده است.

وی با اشاره به دیدارهای پشت سر گذاشته تیم ماهان بیان کرد: تمام بازیکنان تلاش می‌کنند با ارائه بازی‌های قابل قبول مانند سال گذشته جایگاه نخست جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورند.

بازیکن کروات تیم واترپلو فولاد ماهان به دیدار با تیم گچساران اشاره کرد و افزود: گچساران تیم قدرتمند است اما تیم ماهان با در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس در تمامی پست‌ها یک تیم مدعی است که برای پیروزی به میدان می‌رود.

وی در مورد کادر فنی تیم واترپلو ماهان تصریح کرد: شب‌انگیز در کارش بسیار جدی است، با این وجود به عنوان پدری برای تمامی بازیکنان محسوب می‌شود.

سنتیک ادامه داد: کادر فنی به کار خود تسلط کامل دارند و با ارائه تاکتیک‌های جدید برای بازیکنان موجب پیشرفت و بالا رفتن سطح بازی بازیکنان می‌شوند.

به گزارش فارس، تیم واترپلو فولاد ماهان در دو فصل گذشته مسابقات لیگ به عنوان قهرمانی دست یافته و در حال حاضر شانس نخست قهرمانی در فصل جاری است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول