اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان کرمانشاه:

اداره‌ کل پست استان یک میلیارد زیان‌دهی داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه گفت: اداره‌ کل پست استان کرمانشاه در سال گذشته 4 میلیارد و 650 میلیون تومان درآمد و یک میلیارد زیان‌دهی داشته است.

اداره‌ کل پست استان یک میلیارد زیان‌دهی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حاتم سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن کنفرانس اداره‌ کل پست استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اداره ‌کل پست استان 100 سرویس در قالب متعارف به هم‌استانی‌های کرمانشاهی ارائه می‌دهد.

سلیمانی تصریح کرد: توزیع الکترونیکی و خرید و فروش از جمله فعالیت‌های اداره‌ کل پست استان است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: نوبت‌دهی و ملاقات الکترونیکی با مدیر آب و فاضلاب روستایی نیز از طریق دفاتر روستایی انجام می‌پذیرد.

وی افزود: 206 دفتر روستایی در استان فعال هستند که تا پایان برنامه چشم‌انداز پنج ساله این دفاتر باید به بیش از 500 دفتر برسد.

سلیمانی میزان اشتغال‌زایی در تاسیس این دفاتر را 300 نفر عنوان کرد و با اشاره به اینکه 515 واحد پستی شهری و روستایی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مقاوم‌سازی شهرهای زیر 25 هزار نفر و ثبت‌نام مسکن مهر نیز از این طریق صورت می‌گیرد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه اظهار کرد: اداره‌ کل پست استان کرمانشاه در سال گذشته 4 میلیارد و 650 میلیون تومان درآمد و یک میلیارد زیان‌دهی داشته است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول