اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش اصفهان:

300 مدرسه اصفهان به تابلو‌های تلاوت نور مجهز شدند

خبرگزاری فارس: مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید 300 مدرسه موجود در سطح استان مجهز به تابلو‌های تلاوت نور شده‌اند که با نصب این تابلو‌ها روزانه قرآن کریم در این مدارس ختم می‌شود.

300 مدرسه اصفهان به تابلو‌های تلاوت نور مجهز شدند

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای فعالیت‌های قرآنی در مدارس سبب معرفت‌افزایی دانش‌آموزان می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان با بهره‌گیری از مباحث و آموزه‌های قرآنی می‌توانند در تمام عرصه‌های زندگی خود پیشرفت کنند.

وی به انعقاد توافقنامه‌ای با اوقاف و امور خیریه استان برای برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این توافقنامه در سال تحصیلی جدید مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآنی دانش‌‌آموزان با همکاری مشترک با اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح محافل قرآنی ویژه دانش‌آموزان موجود در سطح استان یکی از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است، تصریح کرد: این محافل در سه سطح آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برای دانش‌آموزان سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه البته در سال تحصیلی گذشته حدود 200 محفل قرآنی برای دانش‌آموزان موجود در سطح استان توسط آموزش و پرورش برگزار شده است، اضافه کرد: تفسیر قرآن فرهنگیان نیز یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی استان در سال تحصیلی جاری در زمینه فعالیت‌های قرآنی است.

نم‌نبات با اشاره به اینکه تا پایان سال تحصیلی جدید 109 جلسه به صورت هفتگی برای فرهنگیان استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: ختم قرآن کریم در مدارس توسط دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های ابتکاری آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید بوده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 300 مدرسه موجود در سطح استان مجهز به تابلو‌های تلاوت نور شده‌اند که با نصب این تابلو‌ها روزانه قرآن کریم در این مدارس ختم می‌شود، افزود: درصدد هستیم که تا پایان سال تحصیلی جدید تابلو‌های تلاوت قرآن در 200 مدرسه دیگر از مدارس موجود در سطح استان نصب شود.

مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان هر ساله برنامه‌های اجرایی بسیاری را در زمینه موضوعات قرآنی در سطح مدارس و در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کند و سال تحصیلی جدید نیز فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس استان به صورت ویژه‌تر نسبت به سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول