اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

کاهش قیمت تمام شده کالاها در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: در برهه کنونی لازم است تا کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولیدی در دستور کار تولیدکنندگان کشور قرار گیرد.

کاهش قیمت تمام شده کالاها در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی غضنفری عصر امروز با ارسال حکم انتصابی برای «علی پورنبوی» به عنوان نخستین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان که عصر امروز در آیین معارفه وی قرائت شد، به مواردی اشاره کرد که باید در شرایط فعلی مدنظر مدیران و برنامه‏ریزان اقتصادی، صنعتی و معدنی کشور باشد.

وی در این زمینه اظهار داشت: امیدواریم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان که بر اساس شایستگی‏های علمی و عملی انتخاب و معرفی شده است، بتواند در رشد و توسعه این استان بکوشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان سمنان باید در چارچوب تشکیلات جدید که به زودی ابلاغ می‏شود و در راستای ساماندهی امور مربوط و تحقق اهداف پیش‏بینی شده در این بخش گام بردارد.

غضنفری اضافه کرد: ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشور باید در دستور کار باشد و به افزایش بهره‏وری در بخش‏های صنعت، معدن و تجارت توجه شود.

وی تصریح کرد: کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولیدی از دیگر مواردی است که باید از سوی مدیران این بخش مورد توجه قرار گیرد تا بتوان در عرصه رقابت‏پذیری کالاهای ایرانی با نمونه‏های مشابه خارجی قدم گذاشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور در بازارهای داخلی و خارجی را امری ضروری دانست و خواستار توجه رؤسای سازمان‏های صنعت، معدن و تجارت به رشد صادرات غیرنفتی شد.

غضنفری در بخش دیگری از این حکم، بر لزوم تعامل با همه تشکل‏های فعال در بخش‏های صنعت، معدن و تجارت و بهره‏برداری از ظرفیت‏های عظیم موجود تأکید کرد.

وی عدالت‏گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و پیشرفت مادی و معنوی را از وظایف رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد.

عصر امروز در نشستی که با حضور مدیرکل امور استان‏های وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونان سیاسی امنیتی و برنامه‏ریزی استاندار سمنان، شماری از مدیران دستگاه‏های اجرایی استان و . . . در سمنان برگزار شد، «علی پورنبوی» به عنوان نخستین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پا به عرصه فعالیت در این بخش گذاشت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول