اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان مطرح کرد

انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان عنوان کرد: خرید و فروش ملک، زمین و مسکن، اجاره و رهن باید با نظارت و برنامه‌ریزی مطلوب ساماندهی شود.

انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان صبح امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم در تمامی عرصه‌ها یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مدیران اجرایی بر عهده دارند و باید با عزم جزم در این مسیر گام بردارند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد رفاه و آسایش روانی و اجتماعی مردم از اهمیت مضاعفی برخوردار است و مسئولان باید با نظارت کافی و تسلط بر وضعیت بازار از رشد صعودی و غیر قانونی اجناس جلوگیری کنند.

دهقان با اشاره به وظیفه سنگین اعضای کمیسیون تنظیم بازار در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بیان داشت: یکی از وظایف مهم اعضای کارگروه تنظیم بازار نظارت بیشتر بر بازار و جلوگیری از افزایش نرخ غیر قانونی اقلام ضروری و نیاز مردم است و باید در این زمینه دقت نظر کافی داشته باشند.

وی احتکار کالا و اجناس را پایمال کردن حقوق مردم دانست و اضافه کرد: صیانت و دفاع از حقوق مردم وظیفه‌ای است که مسئولان در حوزه‌های مختلف بر عهده دارند و در حوزه تنظیم بازار هیچ مغازه‌ای حق احتکار کالا را ندارد و تعزیرات حکومتی باید با محتکران به‌شدت برخورد کند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت افزایش بازرسی‌ها اذعان داشت: نظارت و بازرسی بیشتر و به صورت روزانه از اصناف، نصب برچسب قیمت اجناس از مهم‌ترین وظایفی است که این کارگروه بر عهده دارد و در بازرسی‌های خود باید به‌طور دقیق مورد توجه قرار دهند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان عنوان کرد: خرید و فروش ملک، زمین و مسکن، اجاره و رهن باید با نظارت و برنامه‌ریزی مطلوب ساماندهی شود تا جلوی دلالان زمین در برازجان گرفته شود و قیمت‌ها به صورت کارشناسی ارزیابی شود.

دهقان تصریح کرد: تاکسی‌ تلفنی‌ها تا یک ماه آینده ساماندهی شده و اتحادیه تاکسیرانان در برازجان فعال می‌شود و انتظار می‌رود این اتحادیه در راستای رفاه و آسایش مضاعف و بیش از پیش مردم در عرصه و حرفه خود گام بردارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول