اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان معدن و تجارت سمنان اعلام کرد

گران‏فروشی و درج نکردن قیمت کالا، بیشترین تخلفات صنفی در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گران‏فروشی و درج نکردن قیمت کالا را بیشترین تخلفات صنفی در این استان اعلام کرد.

گران‏فروشی و درج نکردن قیمت کالا، بیشترین تخلفات صنفی در سمنان

مهدی یحیایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: ناظران افتخاری که زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان فعالیت دارند در شش ماهه نخست سال‏جاری اقدامات مطلوبی انجام دادند که منجر به تسریع در اجرای برنامه‏های تنظیم بازار در استان شد.

وی تصریح کرد: ناظران افتخاری استان سمنان در همین مدت، 542 مورد گزارش را پس از تهیه و تنظیم به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ارجاع دادند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ارسال این میزان گزارش از سوی ناظران افتخاری در این مدت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 44 درصد رشد داشته است.

یحیایی گفت: در این مدت، خود مردم نیز همکاری خوبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: شمار گزارش‏های مردمی رسیده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین ادارات شهرستان‏های مختلف استان سمنان در نیمه نخست سال‏جاری از سوی مردم حدود هزار و 543 مورد بوده است.

یحیایی بیان کرد: آمارهای دریافتی از ستادهای خبری و ادارات شهرستان‏های استان سمنان نشان می‏دهد که بیشترین تخلف گزارش شده مربوط به گران‏فروشی و درج نکردن قیمت کالا بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع گزارش‏های دریافتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، 751 مورد به صورت تلفنی، 31 مورد به طور حضوری و 761 مورد به شکل کتبی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این آمارها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از رشد 16 درصدی حکایت دارد و این نشان می‏دهد که مردم خود در تنظیم بازار سهیم شده‏اند.

یحیایی همچنین با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همواره از تمام هم‏استانی‏های سمنانی درخواست دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف با تلفن 124 ستاد خبری این سازمان تماس بگیرند، یادآور شد: مصرف‏کنندگان سمنانی می‏توانند در صورت مشاهده هر مشکلی به آدرس میدان معلم ـ معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول