اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

افزایش قیمت خودرو خلاف قانون است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: هرگونه افزایش قیمت خودرو را بدون نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت خلاف واقع و قانون است.

افزایش قیمت خودرو خلاف قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر قاضی‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی اردبیل اظهار داشت: این افزایش قیمت نشان روشنی از ضعف وزیر است که هیچ نظارتی بر قیمت‌ها ندارد.

وی با انتقاد شدید از وزیر صنعت، معدن و تجارت در عدم کنترل قیمت‌ها به ویژه در بخش صنعت خودروسازی خاطرنشان کرد: خودروسازان ما امروز به جای سرمایه‌گذاری در قطعه‌سازی در بانک‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند که این خلاف واقع است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آمار و ارقام غیر‌واقعی در حوزه اشتغال نیز گفت: سال 89 اعلام شد یک میلیون و 600 هزار شغل و سال گذشته 2.5 میلیون شغل در کشور ایجاد شده در حالی که امسال نیز قرار است 500 هزار شغل در کشور ایجاد شود اما با این حجم آمار و ارقام غیر‌واقعی که به بیش از 4 میلیون نفر می‌رسد همچنان نرخ بیکاری ما بسیار بالاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو کمیسیون ویژه اصل 44 و تولید ملی در پاسخ به سئوالی در خصوص طرح مجلس و پیشنهاد نمایندگان در سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس نیز ابراز داشت: ‌این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در روزهای آینده سعی خواهیم کرد این امر تحقق پیدا کند.

قاضی‌پور سئوال از رئیس جمهور را حق طبیعی نمایندگان دانست و یادآور شد: نباید به این موضوع دامن زد و یا آن را سیاسی جلوه داد در حالی که وظیفه نظارتی ما ایجاب می‌کند از رئیس قوه مجریه سئوال و پرسش کنیم.

وی تورم را کمر‌شکن و بالاتر از حد خطر توصیف کرد و افزود: دولت بر اساس قانون موظف است متناسب با میزان تورم حقوق کارگران و کارمندان را افزایش دهد در حالی که در ماه‌های گذشته کوچکترین اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس همچنین به وضعیت نابسامان دریاچه ارومیه و خشک شدن کامل آن اشاره و اظهار داشت: هر چند علت خشکی دریاچه ارومیه خشکسالی‌های اخیر است اما جای تاسف است که یکی از نمایندگان اردبیل در مجلس هشتم در کمال ناانصافی و بی‌عدالتی اجازه نداد انتقال آب از ارس به این دریاچه صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول