اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

مدارس خراسان‌شمالی روز چهارشنبه تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: مدارس این استان روز چهارشنبه تعطیل نیست.

مدارس خراسان‌شمالی روز چهارشنبه تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی‌بیغش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم‌گیری تعطیلی مدارس با مسئولان استان بوده که تاکنون چنین چیزی تصمیم‌گیری نشده است.

وی با اشاره به جزئیات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی افزود: رهبری ساعت هشت تا 9 صبح فردا در خراسان‌شمالی حضور می‌یابند و مردم قدرشناس از میدان حضرت قائم (عج) « بازرگانی» تا استادیوم تختی رهبر معظم انقلاب را مورد استقبال قرار می‌دهند.

احمدی‌بیغش دیدار با قشرهای مختلف، بازدید از نیروهای مسلح مستقر در استان، دیدار با مسئولان اجرایی را از جمله برنامه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان اعلام کرد.

* دیدار رهبر انقلاب با مردم اسفراین در شنبه

استاندار خراسان‌شمالی همچنین از دیدار مردم اسفراین با رهبر معظم انقلاب در روز شنبه هفته آینده در استادیوم این شهر خبر داد.

وی افزود: همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی دفتر رهبری معظم‌له دوشنبه هفته آینده دیدار مردم شهرستان شیروان با ولی فقیه برگزار خواهد شد.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: مدت سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی به احتمال قوی مثل سایر استان‌ها یک هفته‌ای خواهد بود.

وی سمت و سوی رهبر انقلاب را مردمی دانست و گفت: البته ایجاد فضای معنوی مهم‌ترین برکت این سفر خواهد بود.

* حضور اعضای هیئت دولت در روزهای پایانی در خراسان‌شمالی

استاندار خراسان‌شمالی همچنین از سفر هیئت دولت به ریاست محمدرضا رحیمی در دو روز پایانی سفر مقام معظم رهبری به این استان خبر داد.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به این استان گفت: در جریان سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی هیئت دولت نیز به این استان سفر خواهد کرد.

احمدی‌بیغش اظهار کرد: در جریان جلسه هیئت دولت مصوبات لازم برای آبادانی این استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

* حضور 4 گروه به نمایندگی رهبر انقلاب در شهرستان‌ها

احمدی‌بیغش همچنین یکی از برنامه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی را حضور چهار گروه نمایندگان رهبری در شهرستان‌های این استان اعلام کرد.

وی افزود: نمایندگان رهبری با حضور در شهرستان‌های جاجرم، مانه و سملقان، فاروج و گرمه خواسته‌های مردم را جمع‌بندی و خدمت مقام معظم رهبری ارائه می‌کنند.

* توصیه‌های استاندار خراسان‌شمالی به مردم

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفر رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را به مردم ولایت‌مدار این استان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت افتخار این را داشته که تا در زمان این امانت میزبان رهبر معظم انقلاب به این استان باشیم، گفت: از مردم انتظار داریم که همچون 34 سال گذشته که از ولایت دفاع کرده‌اند، این بار هم برگ زرینی به حماسه‌های خود بیفزایند.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: رسانه‌های دنیا این رویداد بسیار مهم را رصد کرده و تصور نشود که این رخداد مربوط به خراسان‌شمالی است.

وی با بیان اینکه استقبال از سفر رهبری نوعی دفاع از انقلاب است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید مردم این استان در روز چهارشنبه حماسه‌ی بزرگی را خلق و شکوه و عظمت خود را در میثاق با رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار خراسان‌شمالی در عین حال از مردم این استان که طی روزهای پیش رو دچار زحمت می‌شوند، پوزش و از آنان خواست تا در این راستا همکاری داشته باشند.

وی همچنین از آنان خواست تا از آوردن تجهیزات الکترونیکی در زمان استقبال و همچنین از آوردن خودرو در روز استقبال پرهیز و از خودروهای عمومی استفاده کنند.

سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی از روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه آغاز خواهد شد و تا 25 مهرماه به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول