اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر خبر داد

کاراته قائمشهر تا 3 سال آینده جهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته شهرستان قائمشهر گفت: کاراته قائمشهر تا سه سال آینده جهانی می‌شود.

کاراته قائمشهر تا 3 سال آینده جهانی می‌شود

حامد سه‌سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: شرایط کاراته قائمشهر مساعد است البته کاستی‌هایی هم موجود بوده که با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌ایم به نتایج مثبتی خواهیم رسید.

این مسئول در ادامه افزود: من از شهری سخن می‌گویم که باید به جرات بگویم شهر ورزش باید نامید چرا که تمام ورزش‌ها در این شهر فعال هستند و این نشان از علاقه جوانان این شهر به ورزش است.

سه‌سلطانی افزود: کاراته قائمشهر تا سه سال آینده جهانی می‌شود، ما تدابیر را اندیشیدیم تا جوانان شهر به جای افکار هرز به ورزش روی آورند، البته کاراته ورزش بسیار مهیج با سبک‌های مختلف است که قائمشهر قطب بزرگ کاراته در استان است.

وی ادامه داد: ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت که بازگو کردن آن تا عملی نشدن فعلا به صلاح نیست، بنده از تمام اساتید و پیشکسوتان این شهرستان و استان کمال تشکر را دارم چرا که این افراد بدون هیچ چشم‌داشتی برای ورزش این مرز و بوم فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته قائمشهر عنوان کرد: ما در تیم ملی افرادی را معرفی کردیم که آیندگان این شهر را رقم می‌زنند که نمونه بارز آن خانم فاطمه چالاکی که عضو دائم تیم ملی است و فعلا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسر می‌برند، البته خیلی‌ها به تیم ملی کشور دعوت شدند که بنا به مسائل درسی یا مشکلات نتوانستند به تیم ملی با توجه به دعوت اعزام شوند.

سه‌سلطانی در ارتباط با خانه کاراته متذکر شد: قرار است از طرف خیران شهر قائمشهر، قطعه زمینی به این هیئت داده شود تا خانه کاراته قائمشهر به‌زودی کلنگش زده شود.

وی در پایان اذعان داشت: قرار است با تشکیل یک تعاونی برای کاراته‌کاران قائمشهری بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات بزرگ این افراد را پوشش دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول