اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سمنان:

مذاکره با آمریکا معنی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی معنی ندارد و ملت ایران این گفت‏وگو را نمی‏خواهد.

مذاکره با آمریکا معنی ندارد

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند خود وضع ایران اسلامی و نحوه برخورد نظام را با سایر کشورها تبیین فرموده‏اند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: در روزهای گذشته نیز دیدیم که فیلم توهین‏آمیزی در خدشه‏دار کردن چهره اسلام و محور اصلی آن یعنی پیامبر رحمت و مهربانی‏ها از سوی عده‏ای آمریکایی خودفروخته پخش شد و این نشان می‏دهد که دشمنی استکبار جهانی با مبانی اصلی اسلام هرگز کم نشده است.

شاهچراغی در همین زمینه، متهم اصلی توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را که در قالب تولید و پخش چنین فیلمی نمود پیدا کرد، آمریکا و حامی منطقه‏ای آن یعنی رژیم اشغالگر قدس بیان کرد.

وی افزود: با دیدن این وضعیت و در چنین شرایطی که استکبار می‏خواهد به اسلام و اعتقادات مسلمین ضربه بزند، مذاکره با چنین کشوری به هیچ وجه معنا ندارد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم در بیانات ارزشمند خود فرمودند که با چنین کشوری مذاکره نمی‏کنیم و خواست ملت ایران نیز همین است که اسلام سربلند بماند و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به استکبار جهانی «نه» بگوید.

به گزارش فارس؛ فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) از سوی تری‌جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا منتشر شده که اعلام کرده‌ انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر صورت گرفته است.

همچنین در حالی که روزنامه «وال استریت ژورنال» آمریکا پیش از این گزارش داده بود که سازنده فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) یک فرد آمریکایی ـ اسرائیلی به نام سام باسیل است، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه فردی به این نام را نمی‌شناسد، تاکید کرد: این فرد برای ما کاملاً ناشناس است.

بسیاری از مسلمانان کشورهای اسلامی و غیراسلامی در روزهای اخیر درباره لزوم واکنش جدی در مقابل انتشار این فیلم موهن دست به راهپیمایی‏های باشکوهی زده‏اند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول