اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

مدیریت ورزش کشور ناکارآمد است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فراکیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مدیریت ورزش کشور ناکارآمد است و به همین دلیل نمایندگان چاره‌ای به غیر از استیضاح وزیر ورزش ندارند.

مدیریت ورزش کشور ناکارآمد است

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: در ورزش کشور مشکلات زیادی وجود دارد که طراحان استیضاح وزیر ورزش و جوانان معتقدند این مشکلات ناشی از مدیریت ناکارآمد است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طرح استیضاح آقای عباسی با چند محور اصلی طراحی و پس از جمع‌‌آوری امضاهای لازم برای طی مراحل قانونی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت در پاسخ به این پرسش که آیا امضاهای لازم برای این استیضاح وجود دارد، گفت: ممکن است برخی‌ها در نهایت تغییر نظر دهند که امر غیر طبیعی نیست، اما تا این لحظه تعداد امضاهای لازم برای طرح استیضاح در صحن علنی در روز یکشنبه کافی است.

* قصد تقابل با دولت را نداریم

گروسی با اشاره به مهم‌ترین محورهای استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: عدم مدیریت صحیح در ورزش، عزل و نصب‌های غیر کارشناسی در فدارسیون‌ها و بالاخره به‌کارگیری مدیران ناکارآمد در بدنه ورزش کشور از جمله مهم‌ترین دلایل استیضاح کنندگان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی استیضاح وزیر ورزش صحیح بود، گفت: استیضاح حق نمایندگان بوده و این حق در اصول قانون اساسی نیز مورد تایید قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: ما قصد تقابل با دولت و کارشکنی را نداریم و این استیضاح برای پیشرفت ورزش کشور و از روی دلسوزی و خیرخواهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول