اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

رفع مشکلات ترافیکی نیازمند کار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان اسدآباد نیاز به اجرای کارهای فرهنگی دارد که باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

رفع مشکلات ترافیکی نیازمند کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کمیته ترافیک شهرستان اسدآباد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را امری ضروری خواند و اظهار داشت: رعایت قوانین از سوی مردم با اجرای کارهای فرهنگی امکان‌پذیر است که باید این امور فرهنگ‌سازی شود.

وی با تأکید بر اجرای به موقع مصوبات کمیته ترافیک از مسئولان خواست معاونانی که برای شرکت در جلسه می‌فرستند با اطلاعات و مرور صورتجلسه قبلی وارد شوند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به وجود برخی مدارس در حاشیه جاده‌های اصلی، تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، رنگ‌آمیزی، خط‌کشی و ایجاد سرعت‌گیرهای استاندارد در جاده‌ها و مقابل مدارس نقش مؤثری در کاهش تصادفات دارد که باید شهرداری و راه و شهرسازی در این زمینه اقدام کنند.

آزادبخت از مأموران راهنمایی و رانندگی خواست برای امنیت و احتیاط دانش‌آموزان در زمان ورود و خروج آنان به مدارس حضوری فعال داشته باشند.

وی همچنین یکی از مشکلات اساسی شهر اسدآباد را نبود پارکینگ دانست و از مسئولان مربوطه خواست مکانی را برای ایجاد پارکینگ مشخص کنند.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد نیز از نبود مجوز برای صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی و سالن برگزاری آزمون گواهینامه در این شهر خبر داد و گفت: با وجود فعالیت دو آموزشگاه رانندگی در شهرستان افرادی که برای کسب گواهینامه اقدام می‌کنند باید برای صدور گواهینامه به مرکز استان مراجعه کنند که می‌طلبد مسئولان با اعطای مجوزی برای صدور این گواهینامه مردم را یاری کنند.

علی خزائی در پایان سخنانش یکی از راهکارهای نهادینه‌ کردن فرهنگ ترافیکی و کاهش حوادث رانندگی را آموزش دانش‌آموزان در مدارس دانست و افزود: اگر افراد از همان سنین آغاز زندگی با قوانین آشنا شوند حوادث رانندگی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول