اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کودک صورت می‌گیرد

ارائه آموزش‌های ترافیکی به کودکان جیرفتی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت جیرفت گفت: همزمان با هفته ملی کودک ارائه آموزش قوانین و مقررات در پارک ترافیکی باغ ملی جیرفت به کودکان توسط پلیس ناجا برگزار می‌شود.

ارائه آموزش‌های ترافیکی به کودکان جیرفتی

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به در پیش بودن هفته کودک اظهار داشت: همزمان با هفته ملی کودک 16 تا 21 مهر ماه عیادت از کودکان صدمه دیده در تصادف‌ها و ارائه آموزش قوانین و مقررات در پارک ترافیکی باغ ملی به کودکان با هماهنگی مهد کودک‌ها و مدارس توسط پلیس ناجا در 18 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن روز جهانی کودک در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان برای خانواده‌های کودکان زیر پوشش و نیز ارائه خدمات توانبخشی رایگان به کودکان معلول توسط اداره بهزیستی در این هفته برگزار می‌شود.

مسلمی تصریح کرد: تزئین مهدکودک‌ها و مدارس، سرویس‌های کودکان با شعار هفته جهانی کودک و اهدای کتاب به کودکان مهدکودک توسط اداره بهزیستی و آموزش و پرورش از دیگر اقدامات هفته کودک است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار مسئولان با کودکان در مراکز آموزش کودکان استثنایی توسط آموزش و پرورش، بازدید رایگان از موزه جیرفت با حضور کودکان نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت گفت: اهدای کتاب نویسندگان شهرستان به کودکان و تقدیر و تشکر از نویسندگان بومی شهرستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای هفته کودک در کارگروه سلامت شهرستان مصوب شده و در هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول