اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

خبرگزاری فارس شاقول مناسبی برای تشخیص حق و باطل است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خبرگزاری فارس همواره از رسانه‌‏هایی بوده که کسانی که دل در گرو نظام داشته‏‌اند، از آن به عنوان شاقول بین حق و باطل استفاده کرده‏‌اند و سابقه خوب این خبرگزاری پیش روی ماست.

خبرگزاری فارس شاقول مناسبی برای تشخیص حق و باطل است

حجت‌‏الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‏‌های امین ملت ایران است و همواره بیشتر اتکای رسانه‏‌های خبری مثل مطبوعات، روزنامه‏‌ها و رسانه‏‌های اینترنتی به اخباری است که توسط این رسانه منتشر می‏‌شود، اظهار کرد: سابقه خوب خبرگزاری فارس پیش روی ماست و گواه کار خوب دست‌‏اندرکاران این رسانه ارزشی، تعداد بازدیدها و تعداد اخبار منتشره است که این خبرگزاری را بر صدر خبرگزاری‌ها از این منظر نشانده است.

عضو کارگروه هنر، رسانه و گردشگرى کمیسیون فرهنگى مجلس تأکید کرد: خود من کمتر روزی است که چند بار به سایت این خبرگزارى فارس رجوع نکنم.

وی یادآور شد: امانت‌دارى و رعایت اخلاق و نقد منصفانه و همچنین به‏ کارگیری عوامل حرفه‏‌ای و حساسیت در مراحل مختلف تولید خبر در این خبرگزاری به وضوح دیده می‏‌شود، به نحویی که توانسته اعتماد عمومى را جلب کند.

حسینى همچنین تأکید کرد: کار رسانه با ثبت همراه است و به راحتی می‏‌توان سابقه همه سنوات گذشته و موضع‏‌گیری‏‌هاى آن را در بستر زمان رصد کرد و خبرگزاری فارس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که در گذرگاه‌‏های حساسی که جمهوری اسلامی ایران از آن‏ها سرافرازانه گذشته است، خبرگزاری فارس همواره یکی از رسانه‌‏هایی بوده که کسانی که دل در گرو نظام داشته‏‌اند، از آن به عنوان شاقول بین حق و باطل استفاده کرده‏‌اند، افزود: موضع‏‌گیری هوشمندانه این خبرگزاری در قبال وقایع و فتنه سال 88 هنوز در یاد و خاطره‌‏ها مانده است.

حسینی تصریح کرد: درست نیست که مقامات اجرایی کشور خود را محور همه اعمال نیک و مصون از اشتباه بدانند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: سابقه دولت‏‌هایی که از ابتدای انقلاب در مصدر کارهای اجرایی قرار داشته‏‌اند، نشان می‏‌دهد که هیچ‏گاه فارغ از نقد دلسوزانه نبوده‌‏اند.

وی تصریح کرد: دولت نباید توقع داشته باشد رسانه‏‌ها در همه وقت و همه جا همان‏طوری بیندیشند که او می‏‌اندیشد و همان چیزی را بگویند که او می‏‌خواهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: این رفتار از رسانه‏‌هایی که در نقش ارگان دولت به شمار می‌‏آیند توقع می‏‌رود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در خاتمه بیان کرد: سابقه درخشان خبرگزاری فارس نشان می‏‌دهد که این رسانه همواره ارزش‌‏های والای نظام جمهوری اسلامی ایران را ارج نهاده و در مسیری که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر اساس مبانى اسلامى ترسیم کرده‌‏اند، حرکت کرده است.

وی تأکید کرد: همان‏طور که گفتم سابقه این رسانه قابل رصد کردن است و یکی از رسانه‏‌هایی که همواره از اقدامات به حق دولت حمایت و پشتیبانی کرده است، خبرگزاری فارس است و گواه این مطلب در میان فرمایشات پیش‏تر ریاست محترم جمهوری وجود دارد؛ آنجا که سال 84 و پس از پیروزی در انتخابات گفتند: «همه خبرگزاری‏‌ها خوبند، اما فارس چیز دیگری است!»

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول