اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون ولایت مجلس:

خبرگزاری فارس رسانه موفقی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود و سخنگوی فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ خبرگزاری فارس از نظر تهیه خبر، پرحجم‌ترین رسانه و موفق است.

خبرگزاری فارس رسانه موفقی است

سید رمضان شجاعی‌کیاسری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره رسالت رسانه‌ها در شرایط اقتصادی امروز، اظهار داشت:‌ رسانه‌ها باید شفاف بوده و زبان گویای مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با واقعیت‌ها و به همراه تحلیل‌هایی که ارائه می‌دهند فضا را برای حل مشکلات آماده کنند، متذکر شد:‌ به این معنا که از زیاده‌گویی و فضاسازی بیهوده دست بردارند و بتوانند در مسیری گام بردارند که در راستای رسیدن به اهداف و کمک کردن به حل مشکلات باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ در یک جمله می‌توان گفت که رسانه‌ها باید جلوتر از جامعه حرکت کنند.

شجاعی با بیان اینکه رسانه‌ها نمی‌توانند همراه باشند و باید یک گام جلوتر حرکت کنند، ادامه داد:‌ رسانه‌ها باید مانند چراغی جامعه را روشن کنند که این خود باعث تنویر افکار عمومی می‌شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: معتقد هستم رسانه‌ها نقش بزرگی در رفع مشکلات دارند.

وی درباره عملکرد خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس، رسانه موفقی است، گفت:‌ باید کمی از افراط و تفریط بپرهیزد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری فارس اگر جانب اعتدال را بیشتر بگیرد موفق‌تر است، اذعان داشت:‌ به عقیده من خبرگزاری فارس، بیشترین حجم خبر را در رسانه‌های مجازی دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول