اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس:

اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در خبرگزاری فارس رعایت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت گفت: اصول اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در خبرگزاری فارس به خوبی رعایت می‌شود‌.

اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در خبرگزاری فارس رعایت می‌شود

محمد‌ابراهیم محبی در بازدید از خبرگزاری فارس در کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بخشی از فشار اقتصادی حاکم بر کشور متاثر از اقتصاد جهانی و تحریم‌ها است اما درصد بیشتر آن مربوط به سوء‌مدیریت و عدم تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی است.

محبی ادامه داد: در کنترل تورم، دولت باید خوب و پویا عمل کند اما دولت آن‌گونه که جامعه و مجلس انتظار دارند عمل نمی‌کند.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از علت‌های گرانی، رشد نقدینگی است که در دولت نهم و دهم حجم نقدینگی به 10 برابر رسیده است در حالیکه در دولت‌های قبلی چنین نبوده است.

وی در رابطه با اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این فاز زمانی بستر و زمینه لازم برای اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها میسر نیست چراکه فاز دوم عواقب بیشتری را برای مردم در پی خواهد داشت.

محبی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: باید اولویت‌بندی در کارهای اقتصادی انجام دهیم، ما نمی‌خواهیم در این شرایط اقتصادی تسلیم شویم و همچنین نمی‌خواهیم از آرمان‌هایمان نیز بگذریم لذا باید برنامه‌ریزی دقیق و صحیحی را برای مقابله با این شرایط انجام دهیم.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به رسالت خبرنگار اظهار کرد: رسالت خبرنگار همان رسالت انبیا است، انبیا مردم را با کلام صادقانه و حق بیدار می‌کردند که خبرنگار نیز باید این چنین باشد، نباید خبرش کذب باشد و چهره‌ای را مخدوش کند.

محبی با بیان اینکه خبرنگاران رابط و واسطه میان مردم و مسئولان است گفت: خبرنگاران باید بتوانند نقش خود را در ایجاد این تعامل و ارتباط دو سویه به خوبی ایفا کنند.

محبی در پایان با اشاره به خبرگزاری فارس گفت: اصول اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در خبرگزاری فارس به خوبی رعایت می‌شود‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول