اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی درست موفق عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها عملکرد کارگزاران نظام را نقد و بررسی کنند، گفت:‌ خبرگزاری فارس موفق عمل می‌کند.

خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی درست موفق عمل می‌کند

عبدالوحید فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره اینکه رسانه‌ها در شرایط اقتصادی فعلی چه وظیفه‌ای برعهده دارند، اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی شفاف دارند.

وی با بیان اینکه در این وضعیت، رسانه‌ها وظیفه دو بخشی بر عهده دارند، تصریح کرد:‌ بخشی از این رسالت در حوزه آگاهی رسانی به مردم است به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی که رهبری بر این موضوع تاکید دارند و رسانه‌ها می‌توانند برای فرهنگ سازی نقش داشته باشند.

فیاضی با اشاره به اینکه بخش دوم رسالت رسانه‌ها در حوزه عملکرد کارگزاران نظام است، یادآور شد:‌ رسانه‌ها باید عملکرد کارگزاران اجرایی نظام را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد:‌ اعتقادم بر این است که اگر رسانه‌ای منتسب به دولت است نباید در جهت توجیه رفتارهای دولت باشد و یا منتقدان دولت هم نباید به قول معروف از آن سمت بام بیفتند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ امروز رسانه‌ها باید با نگاه انتقادی کاربردی کارشناسانه دقیق، مسائل فعلی که بر اقتصاد ما حاکم است را مورد ارزیابی قرار دهند.

این مسئول اذعان داشت: ستون‌های اقتصادی باید در رسانه‌ها گسترش یافته و گفت‌وگو با کارشناسان حوزه اقتصادی مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

فیاضی با بیان اینکه فضای جامعه جهانی، فضای رقابت در حوزه اقتصاد است، اضافه کرد: گرچه ممکن است تئوری‌های فرهنگی در این زمینه زیرساخت باشد، اما امروز تئوری‌های اقتصادی به عنوان یکی از بارز‌ترین نمود موفقیت‌های دولت‌ها است.

وی درباره عملکرد خبرگزاری فارس یادآور شد: خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی درست موفق است و معمولا حرف حساب را بیان می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول