اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار صادق و شفاف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار، صادق و شفاف عمل می‌کند.

خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار صادق و شفاف است

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام تلاش در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی که در این برهه از زمان مردم کشور را به شدت درگیر کرده است، عمل می‌کنند.

وی افزود: تمام هم و غم مجلس و نمایندگان آن رفع مشکلات اقتصادی مردم است و در این راستا برنامه‌های زیادی در دستور کار خود دارند.

سلطانی به نقش رسانه‌ها در آرام کردن فضای عمومی کشور اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و مطبوعات کشور باید با مدیریت کردن فضای عمومی کشور در آرام‌سازی این فضا نقش مهمی ایفا کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس، تصریح کرد: این خبرگزاری تاکنون بسیار خوب عمل کرده و توانسته در پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی ایفا کند.

سلطانی با قدردانی از خدمات خبرگزاری فارس این استان، اظهار داشت: از سوی سایر نمایندگان این استان به واسطه عملکرد خوبی که از این خبرگزاری تاکنون مشاهده شده قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رسالت‌های واقعی رسانه‌ها و مطبوعات کشور، اظهار داشت: رسانه‌ها باید با رویکردی شفاف و صادقانه و با دوری از هرگونه طرفداری از جریان‌های سیاسی و حزبی در هر حالی پیگیر مطالبات و خواسته‌های مردم باشند.

سلطانی افزود: در همین راستا خوشبختانه خبرگزاری فارس تاکنون موفق عمل کرده و توانسته کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کسب رضای الهی در افعال و گفتار افراد تاکید کرد و گفت: هر فرد و یا مجموعه‌ای که در وهله اول برای رضای الهی و در وهله دوم برای کسب رضایت مردم حرکت کند، به طور قطع و یقین موفق و سربلند خواهد شد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول