اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

خبرگزاری فارس در مسیر متعادل اطلا‌ع‌رسانی قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران درباره عملکرد خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس در مسیر متعادل اطلا‌ع‌رسانی قرار دارد.

خبرگزاری فارس در مسیر متعادل اطلا‌ع‌رسانی قرار دارد

سید علی‌اکبر طاهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره رسالت رسانه‌ها در وضعیت اقتصادی حال حاضر، اظهار داشت:‌ رسانه‌ها همواره در حوزه اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی عمومی، نقش آفرینی موفق داشتند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز را ابتدا رسانه‌های امپریالیستی بسترسازی کردند، ادامه داد: وقتی رسانه‌‌های امپریالیستی فضا را آماده کردند، تحریم‌ها هم اعمال شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ‌رسانه‌های ما هم باید در نقطه مقابل رسانه‌های امپریالیستی قرار گرفته و با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، تحریمی که بر کشور حاکم شده را به نوعی در حوزه افکار عمومی، مطرح کنند.

این مسئول در رابطه با عملکرد خبرگزاری فارس، اظهار داشت: همه رسانه‌ها باید تلاش کرده و واقعیت را ببینند و نیمه پر و هم نیمه خالی را لحاظ کنند.

طاهایی در پاسخ به این سئوال که آیا خبرگزاری فارس در عملکرد خود نیمه‌خالی و پر مسائل را در نظر می‌گیرد، گفت:‌ باید در این زمینه بیشتر کار کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که خبرگزاری فارس در مسیر تعادل در ارائه اخبار قرار دارد، متذکر شد: خبرگزاری فارس در این مسیر قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول