اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

خبرگزاری فارس در ولایت‌مداری رسانه‌ای پیشتاز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس پیرو خط رهبری است و در ولایت‌مداری رسانه‌ای پیشتاز است.

خبرگزاری فارس در ولایت‌مداری رسانه‌ای پیشتاز است

 سید‌سعید حیدری‌طیب در بازدید از دفتر خبر‌گزاری فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بحران اقتصادی حاکم بر کشور برگرفته از تحریم نیست بلکه ناشی از سوء‌مدیریت در قوه‌مجریه است.

حیدری‌طیب افزود: دولت باید به فکر برخورد با علت باشد نه معلول‌، دولت باید علت‌یابی کند که یکی از علت‌ها زیاد شدن نقدینگی است. صنعت و تولید ما دچار رکود شده است و وارد شدن فشار به بخش کشاورزی به طور کامل آشکار است.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت با اشاره به اینکه بانک‌ها نیز به بانک مرکزی بدهکار هستند تصریح کرد: راه‌حل مسئله مدیریت صحیح و درست است. دولت تصمیم دارد مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کند و در این صورت حامل‌های انرژی افزایش پیدا می‌کند و به مردم فشار وارد می‌شود.

حیدری‌طیب گفت: طرح دو فوریتی عدم اجرای هدفمندی یارانه‌ها به زودی در مجلس مطرح می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به رسالت خبرنگار اظهار کرد: قلم خبرنگار باید قلمی صادق باشد بدون کم و کاست همه چیز را یادداشت کند‌.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگار نباید بر‌اساس دیدگاه شخصی قضاوت کند باید به طور کامل در برخورد با مسائل بی‌طرف باشد چراکه او رابط بارز و آشکار بین مردم و مسئولان است و وظیفه دارد صدای مردم را به مسئولان و صدای مسئولان را به مردم برساند.

حیدری‌طیب در پایان با اشاره به خبرهای خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس پیرو خط رهبری است و در ولایت‌مداری رسانه‌ای پیشتاز است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول