اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

خبرگزاری فارس در هماهنگی با نظام و آرمان‌های انقلاب پیشرو است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین همه رسانه‌ها اگر بخواهیم برای هماهنگی با نظام و تحلیل‌های درست و شفاف رأی بدهیم بی‌شک نمره خبرگزاری فارس 20 خواهد بود.

خبرگزاری فارس در هماهنگی با نظام و آرمان‌های انقلاب پیشرو است

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که هم‌اکنون در عرصه‌ای سخت مشغول نبرد اقتصادی با استکبار جهانی هستیم، اظهار کرد: هنگامی می‌توانیم در این نبرد سخت و غیر برابر پیروز شویم که اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم و در عمل و سخن یکدل و یک حرف باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان همه اعم از مسئولان در بخش دولتی و نمایندگان مجلس و نیروها و قوای نظامی و انتظامی و روحانیت و رسانه‌ها باید در میانه میدان باشند و فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری را جامه عمل بپوشانند.

بزرگواری با ذکر این سخن که دشمن در تلاش است مقاومت کنونی را در هم بشکند و ما را از حقوق مسلم خود باز دارد، تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان سلاح کارآمد نظام می‌توانند از حقوق حقه ملت و کشور دفاع کنند.

وی با قدردانی از رسانه‌هایی که اکنون در وسط میدان مبارزه قرار دارند، خاطرنشان کرد: در بین همه رسانه‌ها خبرگزاری فارس به وظیفه خود به صورت حداکثری عمل کند و من اگر بخواهم نمره‌ای در این زمینه بدهم بی‌شک نمره خبرگزاری فارس در میان همه رسانه‌های ما 20 است.

بزرگواری افزود: خبرگزاری فارس در هماهنگی با نظام جمهوری اسلامی هم نمره 20 می‌گیرد چرا که در خبرها و تحلیل‌های خود در همه عرصه‌ها به خصوص موضوعات اقتصادی عملکرد شایسته، قابل قبول و اثرگذاری دارد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول