اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خبر داد

کمک به امرار معاش 750 خانوار با واگذاری دکه‌های میوه‌فروشی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: 750 خانوار ارومیه‌ای با واگذاری دکه و غرفه‌های میوه‌فروشی توسط شهرداری ارومیه، توانسته‌اند امرار معاش خود را بهبود بخشند.

کمک به امرار معاش 750 خانوار با واگذاری دکه‌های میوه‌فروشی

محمد ستارپور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه با واگذاری 330 دکه و 270 غرفه‌های میوه‌فروشی توانسته‌ است در زمینه ایجاد اشتغال برای 750 خانوار ارومیه‌ای گام موثری بردارد.

وی با اشاره به واگذاری غرفه‌های فروش البسه در ارومیه توسط شهرداری، تصریح کرد: شهرداری ارومیه در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و ایجاد اشتغال، یک هزار و 500 غرفه فروش البسه به متقاضیان واگذار کرده است.

ستارپور با تاکید بر واگذاری امور به بخش خصوصی، افزود: یک هزار و 100 نفر در بخش پسماند در قالب بخش خصوصی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در این راستا 160 نفر راننده و 700 نفر در بحث فضای سبز مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: 180 دستگاه خودرو نیز در قالب بخش خصوصی در زمینه نظافت و زیباسازی شهر به کار گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با بیان اینکه در بخش عمران نیز فعالیت‌های قابل توجهی توسط شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد، گفت: بخش مهمی از کارگران در پروژه‌های عمرانی مشغول فعالیت هستند.

ستارپور از ساماندهی دستفروشان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان بنا نداریم فردی را از کار بیکار کنیم ولی در تلاش هستیم دستفروشان در محل‌های بلامانع اقدام به امرار معاش کنند.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های در انتظار برای دریافت غرفه، گفت: 800 پرونده در انتظار تحویل غرفه هستند که به مرور زمان و بر حسب اولویت این غرفه‌ها نیز واگذار می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول