اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

کاربری جدید زندان سابق ساری مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: کاربری مکان زندان سابق ساری به‌زودی مشخص می‌شود.

کاربری جدید زندان سابق ساری مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی عبوری در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه پروژه پیاده‌روسازی از سوی سازمان عمران شهرداری ساری در مرکز استان در حال اجرا است، اظهار داشت: خط‌کشی خیابان‌ها و میادین اصلی شهر در سه لاین از مواردی است که نظم در عبور و مرور عابران را افزایش می‌دهد.

شهردار ساری درباره ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری ساری تصریح کرد: به علت تعدد نیروی انسانی در شهرداری ساری ساماندهی کارمندان به درستی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تبدیل وضعیت کارکنان از لحاظ قانونی اختیار نداریم، ادامه داد: اگر شرایط مناسب باشد در جذب نخبگان اقدام می‌کنیم.

عبوری یادآور شد: شهرداری ساری سه برابر ظرفیت کارمند دارد، تبدیل وضعیت در شهرداری‌ها از وظایف دفتر امور شهرداری‌ها در استانداری است تا براساس چارت سازمانی اقدام کند.

این مسئول تصمیم شورای شهر ساری را برای جلوگیری از مصوبات غیرضروری اقدامی مناسب دانست و گفت: برای جلوگیری از مصوبات غیر ضروری، شورای شهر اختیارات بیشتری به شهرداری داده است.

شهردار ساری درباره کاربری مکان زندان سابق ساری بیان داشت: تاکنون سه طرح تجاری، خدماتی و رفاهی و ایجاد پارکینگ در شهرداری در دست بررسی است که بعد از نتیجه مناسب به شورای شهر اعلام می‌شود.

وی متذکر شد: شهرداری‌های مناطق باید بر اساس حقوقی که قانون‌گذار برای شهروندان دیده است اجرا کنند.

عبوری در این جلسه آماری از وضعیت درآمدی شهرداری مرکز استان ارائه نداد، ولی موقعیت مالی شهرداری ساری را بدون مشکل اعلام کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول