اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک

1000 جلد کتاب در فردوس توزیع شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جهانی کودک بیش از یک‌هزار جلد کتاب داستان بین کودکان مهدهای شهرستان فردوس توزیع شد.

1000 جلد کتاب در فردوس توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مسئول مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس عصر امروز در مراسم روز جهانی کودک اظهار کرد: کودکان امروز سرمایه‌های جامعه به شمار می‌روند و باید امکانات لازم برای رشد و شکوفایی آنان فراهم شود.

مرضیه غزالی گفت: بازی و آموزش حق همه کودکان جهان است و برای اینکه کودکانی شاداب و موفق داشته باشیم باید زمینه بازی و فضای آموزشی لازم را برای آنها مهیا کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی کودک با عنوان کودک، خانواده و جامعه افزود: داشتن خانواده سالم و محیط خانوادگی بانشاط و آرام از عوامل موثر در رشد جسمانی و روحی کودکان است و از طرفی مراکزی همچون کانون‌های پرورش فکری با اجرای برنامه‌های هنری زمینه‌ساز بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای کودکان است.

مسئول مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس همچنین از توزیع یک‌هزار جلد کتاب کودکانه توسط شهرداری فردوس در بین مهدهای کودک این شهرستان خبر داد.

*اجرای 32 برنامه فرهنگی در کانون پرورش فکری فردوس

غزالی از اجرای 32 برنامه فرهنگی در این کانون خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در همه ایام سال برگزار و دانش‌آموزان و اعضای کانون از این برنامه‌های فرهنگی برخوردار می‌شوند.

وی از عضویت بیش از 2 هزار کودک و نوجوان در کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس خبر داد و افزود: کتابخانه کانون دارای 11 هزار جلد کتاب در عناوین مختلف است که اعضای کانون علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی کانون، کتاب‌های مورد نیاز خود را به امانت می‌برند.

معاون فرماندار فردوس نیز پیامبر اکرم (ص) را بزرگ‌ترین دوستدار کودکان دانست و گفت: رسول گرامی اسلام وقت زیادی را برای بازی و توجه به کودکان اختصاص و همواره کودکان را مورد لطف و عنایت خود قرار می‌داد.

محمدعلی جوان افزود: مسئولان فرهنگی شهرستان باید به نیازهای روحی و عاطفی کودکان توجه بیشتری داشته باشند چراکه کودکان امروز آینده‌سازان فردای جامعه هستند.

در این مراسم برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی نظیر پرواز بادکنک‌ها، قرائت قطعنامه روز جهانی کودک، اجرای سرود توسط مهد‌های کودک و مسابقات مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول