اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

ورزش نشاط و سلامتی جوانان را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و با هدایت جوانان به سمت ورزش سلامتی و نشاط آنان را تضمین کرد.

ورزش نشاط و سلامتی جوانان را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن حسینی پس از تصدی مسئولیت ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار خواستار سفارشات و توصیه‌های لازم از سوی آیت‌الله محمودی در ارتباط با ورزش ورامین شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیز ضمن توصیه‌های لازم اظهار داشت: با رعایت قوانین جاری باید ورزش را به سمت و سوی بهتر شدن سوق داد؛ چراکه جوانان و مردم ورامین شایسته بهترین‌ها هستند.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی دربرگیری جوانان به ورزش را مهم‌ترین هدف اداره ورزش و جوانان دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و با هدایت جوانان به سمت ورزش سلامتی و نشاط آنان را تضمین کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس جدید با بهره‌گیری از تجربیات خود بتواند به اهداف جامعه ورزش جامه عمل پوشانده و خواسته‌های مردم در عرصه ورزش و جوانان را به تحقق نزدیک کند.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین با ابراز خرسندی از حضور در شهر شهیدان 15 خرداد خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از رهنمودهای عالمانه آیت‌الله محمودی بتوانیم آنچه که در خور شان مردم منطقه ورامین است را به منصه ظهور برسانیم.

حسینی گفت: از تمام توان و تجربه خود استفاده خواهم کرد تا ورزش این منطقه و جوانان آن را به سوی قهرمان پروری هدایت کنم.

رئیس اسبق اداره‌های ورزش جنوب‌غرب تهران و شهرری افزود: با توجه به شناختی که از ورامین دارم و با وجود پتانسیل‌های موجود، این امیدواری است که بتوان نام شهر شهیدان 15 خرداد را در کشور پرآوازه کرد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول