اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فراکسیون جوانان مجلس:

وزیر ورزش حوزه جوانان را فراموش کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر فراکسیون جوانان مجلس معتقد است که عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه مسائل جوانان بسیار ضعیف بوده و بهتر است این وزارتخانه در بحث جوانان تعطیل شود.

وزیر ورزش حوزه جوانان را فراموش کرده است

غلامرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به ضرورت حمایت همه‌جانبه از ورزش جوانان و ورزش قهرمانی کشور اظهار کرد: صرف پرداخت به حوزه ورزش جوانان نباید باعث شود تا مشکلات اساسی و دغدغه‌های جوانان که بیشتر معطوف به حوزه جوانان است به فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش، این وزارتخانه باید نگاه تخصصی به مسائل جوانان و حل مشکلات آنها داشته باشد اما آنچه که امروز در عملکرد این وزارتخانه بیشتر دیده می‌شود، در حوزه ورزش جوانان است.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جوانان به ویژه مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را حل کند، از این رو این وزارتخانه باید مشکلات جوانان را ریشه‌یابی و به صورت تخصصی بررسی کرده و برای حل آن از سایر دستگاه‌ها کمک بگیرد.

نوری تصریح کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان بخواهد به روند خود در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوانان ادامه دهد، هیچ گره‌ای از مشکلات جوانان باز نخواهد شد.

دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور وزیر ورزش و جوانان در مجلس خبر داد و افزود: بعد از تعطیلات مجلس از وزیر ورزش و جوانان درخواست خواهیم کرد تا به مجلس بیاید و برنامه‌هایش را ارائه کند و امیدواریم با مشورت‌های صورت گرفته اقدامات حوزه جوانان به صورت جدی پیگیری شود.

وی درباره اجرا نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان و انجام ندادن وظایف مربوط به حوزه جوانان در برخی دستگاه‌ها، گفت: درباره اجرا نشدن این قانون چندین عامل اساسی دخالت دارد که از جمله آن می‌توان به مشخص نبودن متولی، نبود نظارت و برنامه‌ریزی مدون اشاره کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول