اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 12 بازیکن ملی‌پوش

بازیکن جهش ترابری قم مسافر جام کنفدراسیون بسکتبال آسیا شد

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال جهش ترابری قم از بین 12 بازیکن ملی‌پوش برای اعزام به رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جام کنفدراسیون بسکتبال آسیا انتخاب شد.

بازیکن جهش ترابری قم مسافر جام کنفدراسیون بسکتبال آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا مشخص شد و در بین افراد مورد نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال اعزامی به این رقابت‌ها، بهنام یخچالی عضو تیم بسکتبال جهش ترابری قم نیز در لیست نفرات منتخب قرار گرفت.

برای این منظور کادر فنی تیم ملی بسکتبال در پایان تمرین قبلی ملی‌پوشان، اسامی 12 بازیکن تیم ملی بسکتبال اعزامی به چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا را اعلام کرد تا این تیم با ترکیبی از بهترین‌های بسکتبال ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان برود.

چهره‌های جوان و آینده‌دار در کنار مهره‌های مطرح و سرشناسی همچون محمدصمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، آرن داودی، اصغرکاردوست، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، فرید اصلانی، امیر صدیقی، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی و صالح فروتن ملی‌پوشانی هستند که به مسابقات جام کنفدراسیون آسیا اعزام می‌شوند.

بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یعنی بهنام یخچالی در حالی به عنوان عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان در جریان مسابقات کاپ آسیا در شهر توکیو ژاپن برای تیم ملی کشور به میدان خواهد رفت که پیش از اعزام به این پیکارها سابقه قهرمانی آسیا با تیم ملی جوانان را نیز دارد.

یخچالی در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا که حکم انتخابی جام جهانی بسکتبال جوانان را داشت، یکی از نفرات ملی‌پوش کشورمان بود که با ارائه بهترین بازی‌های خود یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در کسب مقام سوم و راهیابی به مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان در سال 2012 بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول