اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال مس:

هیئت بسکتبال کرمان توجه‌ای به رده‌های سنی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: هیئت بسکتبال استان کرمان توجه‌ای به رده‌های سنی خود نداشته است.

هیئت بسکتبال کرمان توجه‌ای به رده‌های سنی ندارد

سیامک توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات تیم بسکتبال صنعت مس کرمان برای حضور در رقابت‌های دسته اول کشور آغاز شده، اما وضع قوانین عجیب و دسته و پا‌گیر برای رقابت‌های این فصل همه مسائل را تحت‌شعاع قرار داده است.

وی افزود: این قانون همه تیم‌ها را به ملزم به استفاده از چهار بازیکن زیر 16 سال ساخته است، این قانون از تیم‌ها خواسته تا در هر شرایطی از این بازیکنان در تیم استفاده شود، اما بنا به دلایلی از جمله عدم وجود تیم‌های پایه در بسکتبال استان کرمان وضع این قانون از هم‌اکنون همه مسائل را تحت‌شعاع قرار داده است.

توکلی با بیان اینکه این قانون توجه به استعدادها در بسکتبال کشور را دنبال می‌کند، گفت: در شرایط فعلی باید چهار نفر از بازیکنان تیم را که از فصل گذشته با تیم بوده و در تمرینات و مسابقات تیم حضور داشته‌اند و تجربه آنها نیز می‌توانست کمک شایانی به تیم کند را از تیم کنار گذاریم و چهار بازیکن جوان و بی‌تجربه را به تیم اضافه کنیم، چهار بازیکنی که استفاده از آنها در لیگ دسته اول ریسک بزرگی است.

وی با انتقاد از هیئت بسکتبال استان کرمان گفت: طی چند سال گذشته به چه دلیل هیئت بسکتبال کرمان توجه‌ای به رده‌های سنی خود نداشته است تا در شرایطی این چنینی مشکلی ایجاد نشود، اگر کرما‌ن رده‌های سنی فعال در بسکتبال داشت، اکنون به جای چهار بازیکن از 10 بازیکن هم در تیم دسته اول خود استفاده می‌کردیم.

توکلی با اشاره به اینکه وضعیت این تیم در فصل پیش روی دسته اول بسکتبال کشور با این شرایط مبهم شده است، گفت: باید از گنجعلیخانی مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان به واسطه حمایتش از این تیم قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا کرمان در رده‌های سنی بسکتبال فعالیت جدی‌تر داشته باشد، گفت: در صورت حمایت باشگاه مس از مدرسه بسکتبال رده‌های سنی، بنده این وعده را به مسئولان مس می‌دهم تا این تیم‌ها علاوه بر کسب عنوان در کشور بتوانند سالانه خروجی خوبی داشته و بازیکنان شایسته‌ای را تحویل تیم‌های ملی دهند، زیرا معتقدم کرمان شرایط ایده آلی در بسکتبال کشور در بحث استعداد‌ها دارد.

به گزارش فارس، رقابت‌های بسکتبال دسته اول کشور بنا به تصمیم فدارسیون و سازمان لیگ در این فصل از مسابقات با حضور 23 سه تیم و در قالب دو گروه هشت تیمی و یک گروه هفت تیم برگزار می‌شود.

همچنین هنوز زمان آغاز این مسابقات و قرعه‌کشی رقابت‌ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول