اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 شهریور صورت می‌گیرد

اعزام تیم دختران بسکتبالیست قم به قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: بهترین دختران بسکتبالیست قمی در قالب تیم هیئت بسکتبال قم به مرحله نهایی بسکتبال جوانان کشور اعزام می‌شوند.

اعزام تیم دختران بسکتبالیست قم به قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که تنها پنج روز دیگر به آغاز مرحله نهایی باقی مانده است، تیم قم که از گروه دوم مقدماتی جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور را به دست آورده است، تمرینات خود را در سالن شهید رضائیان قم انجام می‌دهد.

دیدارهای مرحله نهایی در حالی از بیست و هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود که هیئت بسکتبال استان قم نتیجه تلاش‌هایی که برای آماده‌سازی تیم بسکتبال دختران جوان قم انجام داده بود را در مرحله مقدماتی با صعود بسکتبالیست جوان قم به مرحله نهایی پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور کسب کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات در فدراسیون بسکتبال، این دوره از رقابت‌ها در مرحله مقدماتی از گروه دوم با شرکت چهار تیم مدعی قهرمانی به صورت دوره‌ای از روز بیست و ششم تیر ماه به میزبانی قم به انجام رسید.

این در حالی است که بسکتبالیست‌های قمی در مرحله مقدماتی پیکارهای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با سه تیم مطرح بسکتبال رده سنی جوانان دختر کشور هم‌گروه بودند که همانند سایر گروه‌ها برای صعود به مرحله بعد رقابت نزدیکی با رقبا داشتند و به عنوان تیم دوم جواز صعود را به دست آوردند.

در جدال بسکتبالیست‌های قم با رقبای خود در رده سنی جوانان که بازی‌های آن به شکل دوره‌ای به مدت سه روز برگزار شد، تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم به دنبال کسب جواز صعود دو پیروزی کسب کرد و البته در یک مسابقه باخت.

در حالی که هیئت بسکتبال استان قم میزبانی بازی‌های گروه دوم را بر عهده داشت، چهره‌های شاخص رده سنی جوانان بسکتبال کشور در حالی در مسابقات قهرمانی این رده سنی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم جوانان قم در گروه دوم مقدماتی با سه تیم مرکزی، قزوین و همدان هم‌گروه شده بود.

دختران بسکتبالیست قم در تلاش برای به دست آوردن جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران جوان کشور شروع خوبی نداشتند و برابر تیم دختران جوان همدان با حساب 47 بر 44 نتیجه را واگذار کردند.

شکست برابر همدان موجب ناامیدی تیم قم نشد و دختران بسکتبالیست قم در دیداری حساس برابر تیم مرکزی به برتری 50 بر 32 و در مقابل تیم قزوین به پیروزی 50 بر 48 دست یافتند و بدین ترتیب بعد از همدان که با پنج امتیاز و تفاضل بهتر در صدر ایستاد با همین تعداد امتیاز جواز حضور در مرحله نهایی بسکتبال دختران کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول