اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی برابر آذربایجان شرقی

بسکتبالیست‌های جوان قم گام نخست را محکم برداشتند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال امید قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی بسکتبال قهرمانی جوانان کشور مقابل آذربایجان شرقی پیروز شد.

بسکتبالیست‌های جوان قم گام نخست را محکم برداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با آغاز رقابت‌های مرحله پایانی جوانان بسکتبال قهرمانی کشور که با شرکت هشت تیم مدعی در دو گروه برگزار می‌شود، تیم‌های مدعی صعود تلاش زیادی را برای کسب جواز راه‌یابی به نیمه نهایی این رقابت‌ها انجام می‌دهند.

تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم که یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در گروه نخست مرحله پایانی بسکتبال جوانان کشور به شمار می‌رود به واسطه اردوها و تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته است، با کسب نخستین پیروزی خود در این مرحله گام اول را برای قهرمانی محکم برداشت.

بعد از اردوها و تمریناتی که بسکتبالیست‌های جوان قمی زیر نظر مربیان خود پشت سر گذاشتند، روز نخست بازی‌های مرحله پایانی بسکتبال جوانان کشور برای تیم قم با نتیجه بسیار خوب و قابل قبول همراه بود و این تیم را در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها قرار داد.

هیئت بسکتبال استان قم میزبان بازی‌های گروه نخست از مرحله پایانی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور است و سه تیم مدعی دیگر نیز در این گروه همراه با تیم جوانان قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روز نخست بازی‌های گروه نخست مرحله پایانی بسکتبال جوانان قهرمانی کشور در شهر مقدس قم با پیروزی نزدیک 65 بر 56 به سود تیم بسکتبال جوانان قم همراه بود و این تیم در حضور تعداد زیادی از دوستداران بسکتبال که در سالن شهید امجدی قم گردهم آمدند تا پیروزی بسکتبالیست‌های قمی را تماشا کنند در مجموع چهار کوارتر از سد تیم جوانان قزوین عبور کرد.

با این پیروزی تیم بسکتبال جوانان قم به عنوان میزبان با کسب دو امتیاز بعد از تیم مدعی تهران از دیگر رقبای خود در مکان دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

در گروه نخست از مرحله پایانی مسابقات این فصل بسکتبال قهرمانی جوانان کشور، تیم‌های جوانان هیئت بسکتبال استان‌های قم، تهران، آذربایجان شرقی و گلستان به مدت دو روز دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای در سالن شهید امجدی خیابان معلم قم برگزار می‌کنند تا از بین این چهار تیم، دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول