اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسکتبال صنعت مس کرمان

کرمان فاقد تیم‌های پایه در بسکتبال است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: یکی از مشکلات بسکتبال کرمان با وضع قانون‌ جدید عدم وجود تیم‌های پایه در بسکتبال استان و بازیکنان نخبه در رده‌های سنی است.

کرمان فاقد تیم‌های پایه در بسکتبال است

حسین دادبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال دسته اول کشور از 21 مهر ماه جاری اظهار داشت: سازمان لیگ فدارسیون بسکتبال کشورمان تا به امروز فقط به برگزاری زمان آغاز مسابقات اکتفا‌ و از اعلام مسابقات هفته نخست خودداری کرده است.

وی افزود: تیم مس در شرایط خوبی به سر می‌برد و تمرینات منظمی را برای حضور موفق در این دوره از لیگ دسته اول بسکتبال زیر نظر سیامک توکلی سرمربی تیم و کادر فنی برگزار کرده است.

دادبخش در مورد قانون جدید فدراسیون بسکتبال مبنی بر استفاده تیم‌های لیگ یکی از چهار بازیکن 16 سال گفت: در هر حال تصویب این قانون نوعی آینده‌نگری و نگاه خاص فدراسیون را به جوانگرایی و توجه به رده‌های سنی بسکتبال را نشان می‌دهد و امیدوارم بتوانیم با این مسئله با وجود مشکلاتمان کنار بیاییم.‌

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما با وضع این قانون‌ عدم وجود تیم‌های پایه در بسکتبال استان کرمان و بازیکنان نخبه در رده‌های سنی است، چرا که نمی‌توان با بازیکنان کم‌تجربه و بی‌تجربه عازم مسابقات شد.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت مس کرمان تصریح کرد: در هر حال یکی از مسائل مهم برای کادر فنی تیم چگونگی استفاده از این بازیکنان است، ما باید بازیکنی را به بازی گیریم که بتوانیم از وجود آنها استفاده بهینه‌ای کنیم.

دادبخش ‌گفت: تیم‌های نفت آبادان، گاز خوزستان، نفت امیدیه، فولاد نوین اصفهان، لیان و کابل بوشهر به همراه صنعت مس کرمان در این گروه حضور دارند.

به گزارش فارس، مسابقات بسکتبال دسته اول کشور در سه گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول