اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

خبرگزاری فارس در مقاطع حساس نقش فعالی در پیشبرد امور کشور داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس همواره در مقاطع خاص و حساس کشور با ایفای وظیفه خود توانسته نقش مهمی در پیشبرد امور کشور ایفا کند.

خبرگزاری فارس در مقاطع حساس نقش فعالی در پیشبرد امور کشور داشته است

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام قوا به دنبال رفع مسائل و مشکلات اقتصادی کشور هستند.

وی با بیان اینکه 70 درصد از مشکلات و مسائل اقتصادی ناشی از سوء مدیریت‌ها است، گفت: تصمیم‌گیری‌های غیراصولی و سوء مدیریت‌های مالی و پولی کشور عامل اصلی این نابه‌ سامانی‌های اقتصادی است.

زمانیان بر ضرورت مقابله با اخلال‌گران بازار ارز و سکه تاکید و تصریح کرد: این اخلال‌گران مفسدان اقتصادی به شمار می‎روند که باید با آن‌ها برخورد جدی شود و به اشد مجازات برسند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه در این میان حائز اهمیت است درک این نکته است که همه با هم با وحدت و همکاری این مسائل و مشکلات را از میان ببریم.

زمانیان بر ضرورت همراهی و تعامل رسانه‌ها در جلوگیری از ایجاد تشنج در فضای عمومی کشور تاکید کرد و گفت: تعامل و همراهی رسانه‌ها با مسئولان نقش مهمی در رفع مسائل و مشکلات کشور دارد.

وی در ادامه به نقش خبرگزاری فارس در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اشاره کرد و افزود: این خبرگزاری همواره در مقاطع خاص و حساس با ایفای وظیفه خود توانسته نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های کشور ایفا کند.

زمانیان با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خبرگزاری فارس، تصریح کرد: عملکرد این مجموعه تاکنون خوب و مثبت بوده و با تعاملی که با مسئولان و مدیران داشته توانسته در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات نقش فعالی داشته باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: امید می‌ر‎ود این خبرگزاری با روحیه مطالبه‌گری و موشکافانه خود بتواند در رفع مسائل استان گام‌های مهمی بردارد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول