اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی خبر داد

آغاز واگذاری زمین به صنایع آلاینده بجنورد در شهرک صنعتی بیدک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی از آغاز واگذاری زمین به صنایع آلاینده شهر بجنورد در شهرک صنعتی بیدک خبر داد.

آغاز واگذاری زمین به صنایع آلاینده بجنورد در شهرک صنعتی بیدک

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: با توجه به نیاز استان و دغدغه‌های موجود برای ساماندهی صنوف مزاحم شهری و برگزاری جلسات متعدد در سطوح عالی استانی، تصمیم برای انجام این کار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گرفته شد.

وی تصریح کرد: این شرکت نیز با تهیه طرح‌های لازم و اخذ موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حداقل زمان ممکن فاز نخست این کار را برای ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به انجام رساند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی افزود: این طرح در پنج فاز برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری در داخل شهرک صنعتی شماره دو بجنورد (بیدک) ساماندهی شده به طوری که واحدهای آلاینده مرتبط با صنایع فعال در شهرک صنعتی شماره دو بجنورد در این بخش استقرار داده می‌شوند.

باقری گفت: برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری 31 هکتار زمین در حاشیه شهرک صنعتی شماره دو بجنورد در نظر گرفته شده است که تاکنون با آماده‌سازی فاز 1 تعداد 35 واحد صنفی در زمینه مصالح ساختمانی و سنگ فروشی، با این شرکت برای استقرار، عقد قرارداد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: اراضی واگذار شده به این واحدهای صنعتی در متراژهای 180 تا 300 متری بوده است و نحوه پرداخت آن به صورت 25 درصد نقد و مابقی در اقساط 30 ماهه دریافت می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی مهم‌ترین مزیت استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری در شهرک صنعتی شماره دو بجنورد را برخوردار بودن از زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن اعلام کرد و گفت: به زودی این شهرک به شبکه اینترنت پرسرعت نیز متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: در پنج فاز پیش‌بینی شده بر اساس اولویت‌های شهر بجنورد واحدهای صنفی مزاحم شهری در این مکان مستقر می‌شوند.

باقری همکاری و تعامل کمیته‌ها در راستای شناسایی و رفع نقایص با هدف تقویت نقاط قوت را خواستار شد.

مردم ولایت‌مدار این خطه در این میزبانی پایبندی خود را به ارزش‌های اسلامی اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول