اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

سفر مقام معظم رهبری به هر استانی موجب تحول بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان گفت: رهبری به هر استانی که سفر کرده‌اند همواره موجب تحول در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی شده‌اند.

سفر مقام معظم رهبری به هر استانی موجب تحول بوده است

حسین کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه توجه همه مردم این هفته معطوف به حضور رهبر معظم انقلاب در خراسان‌شمالی است، اظهار کرد: همه مسلمانان جهان این هفته منتظر هستند تا منویات رهبری که از این استان خواهد بود را با گوش جان بشنوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان اشتیاق فراوانی برای دیدن رهبر‌ی دارند، افزود: یقیناً مردم استان استقبال جدی و تاریخی از رهبری را از خود در تاریخ استان ثبت خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: رهبری به هر استانی که سفر کرده‌اند همواره موجب تحول در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام سیاست‌ها و خط مشی‌هایی که رهبر تعیین می‌فرمایند سبب برکت است و قطعا دستاورد‌های چشم‌گیری به دنبال خواهد داشت که این دستاوردها موجب ایجاد دلگرمی‌، و تحرک‌بخشی در تمام مجموعه‌ها خواهد شد.

به گزارش فارس چهارشنبه همین هفته مقارن با 19 مرداد، رهبر انقلاب از طریق فرودگاه بجنورد وارد استان خراسان‌شمالی خواهد شد.

معظم له علاوه بر بجنورد در شهرستان‌های شیروان و اسفراین هم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول