اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی رویدادی جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد اعلام کرد: سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی حادثه‌ای تاریخی است که می‌تواند به یک رویداد جهانی تبدیل شود.

سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی رویدادی جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌شمالی حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نشست هماهنگی سفر رهبر انقلاب به استان با برشمردن اهمیت خاص حضور مقام معظم رهبری، خواستار فعالیت بیش از پیش رسانه‌ها برای انعکاس دقیق و صحیح این سفر ارزشمند شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار خراسان‌شمالی هم در این نشست گفت: کمیته‌های سه‌گانه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و صوت سفر نهایت تلاش خود را برای انجام امور محوله در قبل ،حین و پس از سفر بکار گیرند.

محمد حسین‌نژاد موفقیت این کمیته‌ها را معطوف به همکاری و تعامل همه جانبه دانست و خطاب به حاضران از آنان خواست تا نسبت به تنظیم و اجرای دقیق برنامه‌ها تا فرصت مانده به سفر اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ورود اصناف در بحث تبلیغات، تقویت اخبار سفر و انعکاس سریع و دقیق آن، تقویت شور مردمی برای خلق حماسه‌ای ماندگار را از مهم‌ترین وظایف برشمرد.

طی این نشست مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی و مسئول کمیته تبلیغات سفر، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سفر و رابط ستادهای مردمی سفر هر یک به تشریح اقدامات انجام شده پرداختند.

زمان سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی چهارشنبه، نوزدهم همین ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول