اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

اداره‌کل کار خراسان‌شمالی مردم را به استقبال از رهبری فراخواند

خبرگزاری فارس: اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در آستانه سفر رهبر انقلاب به این استان با صدور بیانیه‌ای مردم را به استقبال از رهبری دعوت کرد.

اداره‌کل کار خراسان‌شمالی مردم را به استقبال از رهبری فراخواند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در بیانیه اداره‌ کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی آمده است: اینک که پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف‌فرمایی ولی امر مسلمین جهان به پایان می‌رسد، دیار شهیدان و سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها مفتخر است تا قدمگاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق مردم این دیار، به رؤیت هلال جمالش به وجد آید.

در این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک حضور معظم له در این استان، نویدبخش روزهایی خوب و خوش برای مردم و تعالی و پیشرفت این خطه زرخیز کشورمان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

بیانیه اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی می‌افزاید: مردم شریف این دیار با حضوری پر شور و با شکوه به دیدار رهبر و مقتدای خود شتافته و با استقبالی پرشور و صمیمی از معظم له، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این استان بیافزایند.

در این بیانیه آمده است: به لطف پروردگار آثار، برکات و عطایای معنوی و مادی این سفر خاطره‌انگیز، در توسعه بیش از پیش استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی نقش‌آفرین خواهد بود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول