اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

مشارکت فرهنگی زنان سمنانی در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان اعلام کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در حوزه کشاورزی در این شهرستان، طرح مشارکت فرهنگی زنان سمنانی در بخش کشاورزی اجرا شد.

مشارکت فرهنگی زنان سمنانی در بخش کشاورزی

حسین اصغری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در همین زمینه اظهار داشت: طرح مشارکت فرهنگی زنان اقدامی جالب توجه به منظور بهره‏گیری از توانمندی‏های بالای زنان سمنان در بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: این طرح به حجم 95 نفر روز در شهرستان سمنان به همت مسئولان و کارشناسان بخش کشاورزی به مرحله اجرا درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان همچنین در بخش دیگری درباره اقدامات اخیر انجام شده در بخش کشاورزی در این شهرستان گفت: اقدامات بسیاری در این حوزه صورت گرفته است.

اصغری ادامه داد: 15 پرونده ویژه برای متقاضیان بهسازی و نوسازی واحدهای کوچک روستایی در شهرستان سمنان تشکیل شده و پرداختن به واحدهای روستایی تنها بخشی از فعالیت‏های برنامه‏ریزی شده در بخش کشاورزی سمنان است.

وی همچنین از رکوردگیری و ثبت شیر 700 رأس گاو دامداران شهرستان سمنان خبر داد و گفت: با پیگیری‏های انجام شده، موفق شدیم یک مورد منبع جدید آب را در این شهرستان شناسایی کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان افزود: قرار شده است تا از این منبع آبی به منظور توسعه آبزی‏پروری در این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول