اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه امسال

بانک کشاورزی همدان 927 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی همدان گفت:‌ شعب بانک کشاورزی استان همدان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیش از 927 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

بانک کشاورزی همدان 927 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پرداخت 927 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه اظهار داشت: این تسهیلات به 11 هزار و 355 نفر از کشاورزان و روستاییان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ، 9 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات تکلیفی، 773 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات غیر تکلیفی و 145 میلیارد ریال نیز مربوط به تسهیلات وجوه اداره شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به وصول 945 میلیارد ریال از مطالبات بانک کشاورزی استان گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 138 میلیارد ریال افزایش وصولی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

طاهری با اعلام مبلغ 5 هزار و 370 میلیارد ریال پرتفوی تسهیلات بانک کشاورزی تصریح کرد: پرتفوی تسهیلات در پایان شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 615 میلیارد ریال و معادل 13 درصد رشد دارد و این درحالی است که ریسک اعتباری استان نسبت به پایان شهریورماه سال گذشته 1.5 درصد کاهش داشته است.

وی در پایان سخنانش از جذب 100 درصدی اعتبار کمک بلاعوض گاوداری‌های شیری، پرداخت بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات کمک‌های فنی اعتباری و لزوم پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به منظور اشتغالزایی و توسعه بخش کشاورزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد مشتریان با پرداخت به موقع بدهی‌های خود بانک کشاورزی را در تأمین مالی بخش کشاورزی یاری کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول